سهمیه آرد استان کرمان ماهانه ۲۳ هزار تن است


سهمیه آرد استان کرمان ماهانه 23 هزار تن است

خبرگزاری تسنیم: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه سهمیه آرد استان ماهانه ۲۳هزار تن است، گفت: سهمیه آرد استان کرمان نسبت به دیگر استانها کمتر است و باید این سهمیه افزایش یابد.

مصطفی زریسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: در حال حاضر سرانه سهمیه آرد استان کرمان، 6کیلو است در حالی که میانگین کشوری آن 8 کیلوگرم است.

وی بیان کرد: به دنبال حذف یارانه نان هستیم اما باید هماهنگ با کشور حرکت کرد و اگر قرار برحذف یارانه نان باشد، این اتفاق در کل کشور رخ می‌دهد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، گفت: سهمیه آرد استان کرمان باید ماهانه 27هزار تن باشد در شرایطی که در حال حاضر ماهانه 23 هزار تن سهمیه آرد استان است.

زریسفی تصریح کرد: برخی استانها حتی در مجاورت استان کرمان سهمیه‌های بالای آرد دارند و واحدهای صنعتی تولید نان آنها نیز مشکلی ندارند.

وی اظهار کرد: برخی از واحدهای صنعتی تولید نان کرمان مجبور هستند که آرد را با قیمت آزاد از کارخانجات آرد این استانها دریافت کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با تاکید براینکه هر زمان قرار برحذف یارانه نان باشد،کرمان پیشتاز خواهد بود، افزود: در حال حاضر یارانه نانی که به استان کرمان داده می‌شود نسبت به دیگر استانها کمتر است که این مسئله باید بررسی بیشتری شود.

زریسفی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی تولید نان استان کرمان در حال حاضر با حداقل ظرفیت خود کار می‌کنند و معطل سهمیه یارانه نان خود هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon