تفاهم‌نامه همکاری اداره اوقاف و بسیج نخبگان و فرهیختگان در اردبیل امضا شد


تفاهم‌نامه همکاری اداره اوقاف و بسیج نخبگان و فرهیختگان در اردبیل امضا شد

خبرگزاری تسنیم: با هدف تربیت هزار حافظ قرآن، تفاهم نامه همکاری بین اداره اوقاف و بسیج نخبگان و فرهیختگان در اردبیل امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، تفاهم نامه همکاری بین اداره اوقاف و بسیج نخبگان و فرهیختگان در اردبیل برای تربیت هزار حافظ قرآن کریم در اردبیل امضا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل با اشاره به امضای این تفاهم نامه، اظهار کرد: در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ و معارف قرآنی و آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با آموزه های گهربار قرآن کریم، این تفاهم نامه مابین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل و پایگاه مقاومت بسیج نخبگان و فرهیختگان اردبیل با موضوع تربیت هزار نفر حافظ قرآنی منعقد شد.

وی با بیان این که مدت اجرای این تفاهم نامه شش ماهه، از تاریخ اول شهریورماه لغایت اول اسفندماه 1393 است، گفت: بر اساس آن مقرر شد پایگاه مقاومت بسیج نخبگان و فرهیختگان اردبیل نسبت به ثبت نام هزار نفر از مربیان نوجوان بین 12 تا 18 سال و مربیان جوان بیش از 19 سال اقدام نموده و لیست اسامی به همراه مشخصات کامل آنان را جهت ثبت در سامانه جامع تربیت حافظان قرآن کریم به اداره اوقاف شهرستان اردبیل تحویل دهد.

حجت الاسلام اکبر قیامی با بیان این که انتخاب مربیان و پرداخت حق الزحمه این عزیزان و  برگزاری آزمون پایانی دوره، با پایگاه مقاومت بسیج نخبگان و فرهیختگان اردبیل است که با هماهنگی کامل با اداره اوقاف صورت می پذیرد، گفت: طی این تفاهم نامه، اطلاع رسانی گسترده و انجام تبلیغات محیطی جهت ثبت نام قرآن آموزان، تحویل کتب آموزشی طرح تربیت حافظان قرآن کریم و ارائه گواهینامه پایان دوره، بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon