مطلب کیهان لندن در خصوص مهدی هاشمی سندسازی سرویس امنیتی انگلیس است

مطلب کیهان لندن در خصوص مهدی هاشمی سندسازی سرویس امنیتی انگلیس است

خبرگزاری تسنیم: وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به این سؤال "آیا شما مطلب منتشر شده در کیهان لندن را تأیید می‌کنید؟" گفت: تمام این مطالب ادامه تخریب علیه هاشمی است و من با سند و مدرک اثبات می‌کنم که این مطلب در راستای سندسازی‌های سرویس اطلاعاتی انگلیس است.

علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که آیا راه‌اندازی یک صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی به‌منظور اطلاع رسانی در خصوص پرونده مهدی هاشمی با غیرعلنی بودن دادگاه رسیدگی به پرونده وی دارای تناقض نیست، اظهار داشت: ما در این صفحه به هیچ وجه درباره روند و جزئیات برگزاری دادگاه مهدی هاشمی اطلاع رسانی نمی‌کنیم بلکه به مطالبی که علیه مهدی هاشمی منتشر شده باشد پاسخ می‌دهیم.

وکیل مهدی هاشمی همچنین در پاسخ به این سؤال "آیا شما مطلب منتشر شده در کیهان لندن را که در آن آقای مهدی هاشمی عنوان کرده بود هیچ اعتقادی به ولایت فقیه ندارد و بحث‌هایی در خصوص براندازی نظام ایران مطرح شده بود تأیید می‌کنید؟" گفت: تمام این مطالب ادامه تخریب علیه هاشمی است و من با سند  و مدرک اثبات می‌کنم که این مطلب در راستای سند سازی‌های سرویس اطلاعاتی انگلیس است و ما به‌کامل آن را تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ انتشار این مطلب نشان می‌دهد دست‌های پشت پرده‌ای که در پس این داستان بوده‌اند هرروز مطلب جدیدی را جعل و عنوان می‌کنند؛ این سیاستی است که من مستنداً‌ می‌گویم دست انگلیس پشت پرده است. مشخص است که آن‌ها از این اقدامات، به‌دنبال ایجاد اختلاف بودند که الحمدلله به نتیجه نرسید.

انتهای پیام/*

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon