مراسم گرامیداشت یاد نخستین فرمانده سپاه بانه برگزار شد


مراسم گرامیداشت یاد نخستین فرمانده سپاه بانه برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم گرامی‌داشت یاد شهید محمود خادمی، نخستین فرمانده سپاه بانه بعد از انقلاب اسلامی که در سال ۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، مراسم گرامی‌داشت یاد شهید محمود خادمی، نخستین فرمانده سپاه پاسداران بانه بعد از انقلاب اسلامی که در سال 59 به درجه رفیع شهادت نائل آمد صبح امروز در این شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید خادمی و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان بانه در محل یادواره شهدای گمنام سیرانبند بانه برگزار شد.

سرهنگ امیر اکبری فرمانده سپاه شهرستان بانه در این یادواره با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره جان فشانی و از خود گذشتگی ملت ایران است، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی هم‌دلی و ایمان مردم سبب شد که تمام دنیا در مقابل اراده و قدرت مردم زانو بزند و همه توطئه‌ها علیه این ملت سرافراز خنثی شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید خادمی خاطر نشان کرد: این شهید والا مقام در آن زمان که فرماندهی سپاه بانه را عهده‌دار بود با ارتباط بسیار قوی که با مردم بانه ایجاد کرده بود سبب ایجاد اتحاد و انسجام در بین مردم شد و همین امر زمینه‌ای برای کینه ورزی دشمنان علیه او ایجاد کرد و دشمنان سرافرازی این ملت سرانجام آن بزرگوار را ترور کردند.

فرمانده سپاه بانه با اشاره به اینکه دفاع از دستاورد های انقلاب و نظام راه قدرشناسی از شهیدان و وفا به عهدی است که با آن بزرگواران بسته شده گفت: خوشبختانه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم سبب شده است که کشور از آسیب دشمنان قسم خورده در امان بوده و کسی توان مقاومت در برابر خواست و اراده مردم را نداشته باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon