بحران کم‌آبی شهر کرمان برطرف شده است


بحران کم‌آبی شهر کرمان برطرف شده است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ‌کرمان با تاکید بر اینکه مشکل بحران کم‌آبی شهر کرمان برطرف شده است،گفت: خوشبختانه این بحران با صرفه‌جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی به شکل مناسبی در فصل تابستان امسال مدیریت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، محمدعلی توحیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی آب و فاضلاب استان کرمان، اظهارکرد: هدف از بازدید آشنایی با دارایی‌ها و توانمندی‌های شبکه آب و فاضلاب است.

توحیدی بیان کرد: به منظور بررسی امکانات و نحوه خدمات این مجموعه و کمیت و کیفیت فعالیت‌های شبانه روزی و عرض خدا قوت و تشکر از کارکنان پرتلاش و مدیریت آب و فاضلاب استان و شهرستان کرمان در این نمایشگاه حضور یافتم.

وی تصریح کرد: هر چه بتوانیم آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را بهتر انجام دهیم، اهمیت موضوع را بیان و موانع و مشکلات را مطرح کنیم، همراهی مردم بیشتر می‌شود.

توحیدی افزود: همین اطلاع‌رسانی‌های خوب و به موقع کمک کرد با اینکه امسال نسبت به سال گذشته تغییرات جدیدی انجام نشده بود و منابع جدید چندانی هم وارد شبکه نشده بود اما مشکل بحران کم‌آبی برطرف شود.

وی اظهار کرد: توانستیم با مدیریت کردن از بحران کم آبی تابستان عبور کنیم و به مردم هم فشار چندانی وارد نشود و تنها با همان 15 تا 20 درصد صرفه‌جویی که پیش‌بینی می‌شد، بحران را پشت سر گذاشتیم.

فرماندار کرمان تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا هم آشنایی بیشتری با سیستم پیدا شود و هم ارزیابی شکل پذیرد که چه مقدار از فعالیت‌ها الکترونیک هستند و خدمات‌دهی با چه سرعتی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش‌های مستمر کارکنان و مدیریت مجموعه آب و فاضلاب به سبب مدیریت صحیح در عبور مطلوب از تابستان سخت امسال تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon