شهرستان‌های جنوبی کرمان با کمبود فضای مطالعاتی مواجه هستند


شهرستان‌های جنوبی کرمان با کمبود فضای مطالعاتی مواجه هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی کرمان با کمبود فضای مطالعاتی مواجه هستند، گفت: توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی در دستور کار این اداره کل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فهرج، محمدجواد حسین‌زاده صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان فهرج به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه اشاره و اظهار کرد:با توجه به کمبود فضای مطالعاتی در سطح شهرستان‌های جنوبی استان و نیاز مراجعین و مخاطبین به کتابخانه‌های عمومی و مراکز فرهنگی، توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی امری ضروری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان از پیشرفت 80 درصدی عملیات ساختمانی توسعه فضای کتابخانه‌ عمومی امام جعفرصادق(ع) شهرستان فهرج خبرداد.

حسین زاده گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی در بعضی از مناطق استان باید برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی و مطابق با نیازهای جامعه با رویکرد گسترش فرهنگ مطالعه مفید در این مناطق شکل پذیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، خاطرنشان کرد:طرح توسعه فضای فیزیکی کتابخانه عمومی امام جعفرصادق(ع) با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 500میلیون ریال و به منظور افزابیش زیربنای کتابخانه به متراژ 140 مترمربع در دست اجرا است.

شرکت در افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فهرج از قبیل افتتاح ساختمان دهیاری سکهور، مسجد شورآباد بخش نگین‌کویر و طرح آبیاری تحت فشار از دیگر بخش‌های سفر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان به این شهرستان بود.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon