۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات حوزه آب شهرستان نمین اختصاص یافت


40 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات حوزه آب شهرستان نمین اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نمین گفت: ۴۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای حل و فصل مشکلات حوزه آب در بخش کشاورزی و مشروب اعلام شده که با اختصاص مبلغ مورد نظر مشکلات این حوزه نیز به ترتیب حل و فصل می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید مهدی جوادی در مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای دولت و شهدای نیمه نخست سال شهرستان نمین که با حضور گسترده مردم، مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به عملکرد دولت در سطح شهرستان و اقدامات و برنامه های دولت در سطح شهرستان اظهار کرد: در مدت اخیر که در خدمت مردم بودیم تلاش داریم با همیاری و همراهی مردم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی با تشریح عملکرد دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتظارات مردم را از دولت ها حل مسائل و مشکلات در زمان خود دانست و گفت: با توجه به ملموس بودن مشکلات باید مسئولان شهرستان تلاش کنند تا حل و فصل آنها را از اولویت وظایف دانسته و  با رفع مسائل و مشکلات و حل و فصل اختلافات سلیقه ای موجود جزئی در بین مسئولان و شوراهای اسلامی این موانع را بر اساس وظایف قانونی و عمل به آن حل و فصل کرده و شوراهای اسلامی نیز با پرهیز از اختلافات سلیقه ای انرژی لازم را برای حل و فصل مشکلات شهرها و روستاها صرف کنند.

جوادی با اشاره به شعور سیاسی و اجتماعی مردم بیان کرد: همه عملکردها مورد رصد مردم قرار می گیرد و مردم نیر به آن نمره لازم را در آینده می دهند.

فرماندار نمین به عدم نگاه دقیق و کارشناسی به برخی کارها و پروژه های انجام یافته که پس از هزینه کرد بیت المال و انجام مقداری از پروژه در نهایت معلوم شده که کار، کار کارشناسی نبوده اشاره کرد و افزود: امروز حساسیت ما به این قبیل موارد بیشتر شده و سعی و تلاش داریم امورات را به صورت کارشناسی شده و مطالعاتی به جلو ببریم.

جوادی در مورد کمبود مراکز درمانی و تلاش های بی نتیجه قبلی در توسعه بیمارستان تصریح کرد: بررسی های لازم را در این زمینه انجام و با پیگیری هایی که انجام گرفته مشکلات ملکی قبلی در مورد زمین بیمارستان حل و فصل شده و در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن عملیات احداث بیمارستان جدید با بخش های مختلف و امکانات لازم و ضروری در جنب بیمارستان فعلی می شویم.

وی با تشریح اقدامات انجام یافته و پیگیری شده در زمینه توسعه صنعت و اشتغال اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که داریم در آینده رونق تولید و صنعت و اشتغال را شاهد می شویم.

فرماندار نمین درباره نتایج سفر ریاست محترم جمهوری به استان گفت: منطقه ویژه اقتصادی که از سال های قبل طرح و پیگیری و در سال 89 در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفته بود و باید در همان سال با تخصیص اعتبارات لازم عملیات اجرایی آن شروع می شد که تا به حال مسکوت مانده بود و در برخی محافل نیز در موردعدم کلنگ زنی آن صحبت هایی شده که لازم می بینم اعلام کنم که به دلیل عدم کفایت مجری این پروژه برای عملیاتی شدن آن، برنامه واگذاری اجرای پروژه به شرکت دیگری که از نظر وضعیت اعتباری در وضعیت خوبی بوده و قدرت اجرای این پروژه را دارد در دست اقدام بوده که در ماه های آتی شاهد کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی آن می شویم.

جوادی افزود: 4 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای حل و فصل مشکلات حوزه آب در بخش کشاورزی و مشروب اعلام شده که با اختصاص مبلغ مورد نظر مشکلات این حوزه نیز به ترتیب حل و فصل می شود.

وی تعداد پروژه های اجرایی را 180 مورد اعلام و بیان کرد: این پروژه ها با 10 میلیارد تومان اعتبار در سطح شهرستان در حال اجرا بوده و در سفر وزیر و هفته دولت به تعداد 16 پروژه عمرانی و 8 مورد طرح اقتصادی با اعتبار 93 میلیارد تومان در سطح شهرستان نمین به بهره برداری رسید و تعدادی از پروژه ها که به دلیل نواقصات جزئی افتتاح نشد در آینده نزدیک پس از تکمیل افتتاح و بهره برداری می شود.

 سخنرانی امام جمعه شهر نمین و اجرای مداحی در مراسم شهادت شهدای دولت و شهدای منطقه از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon