محمدی: زود است در مورد سقوط حرف بزنیم اما نباید به خواب غفلت فرو برویم

محمدی: زود است در مورد سقوط حرف بزنیم اما نباید به خواب غفلت فرو برویم

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از الان زود است که بخواهیم در مورد سقوط صحبت کنیم، هرچند نباید به خواب غفلت فرو برویم.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست سه بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: درست است که سه گل از تراکتورسازی خوردیم اما بازی بدی انجام ندادیم. متأسفانه در دو دیدار اخیرمان مقابل گسترش فولاد و تراکتورسازی 60 دقیقه 10 نفره بازی کردیم که آنهم به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان نفت بود. انشاءالله از بازی با استقلال یکدل می‌شویم تا امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

وی در خصوص بازی فردای نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال خاطرنشان کرد: با تمام وجود مقابل استقلال قرار می‌گیریم تا سه امتیاز مهم خانگی را کسب کنیم. با اینکه استقلال صدرنشین جدول است اما ما هم در شهر خودمان بازی می‌کنیم و امتیازات کامل را می‌خواهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: در شش هفته گذشته فقط یک بازی مقابل گسترش فولاد را در خانه و مقابل هواداران‌مان انجام داده‌ایم که اگر 10 نفره نمی‌شدیم قطعاً سه امتیاز را کسب می‌کردیم.

محمدی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند نفت مسجد سلیمان اصلی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ یک است، گفت: از الان زود است که بخواهیم در مورد سقوط صحبت کنیم. ما با چند برد می‌توانیم به شرایط عادی برگردیم، هرچند نباید به خواب غفلت فرو برویم و زمانی بیدار شویم که در آستانه سقوط قرار گرفتیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon