رکوردهایی که کی‌روش به جا گذاشت و اعترافی که کفاشیان کرد!

رکوردهایی که کی‌روش به جا گذاشت و اعترافی که کفاشیان کرد!

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم نفت تهران گفت: کی‌روش در ایران رکوردهای زیادی را جابجا کرد و درباره تمام مسائل تصمیم می‌گرفت.

ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به صحبت‌هایی که در چند وقت اخیر در خصوص کارلوس کی‌روش و بحث تمدید قرارداد او شده است، عنوان کرد: ارزش و تأثیر بیانیه‌ای که بعد از جام جهانی توسط کانون مربیان منتشر شد در چند وقت اخیر به خوبی خود را نشان داد. در جلسه‌ای که کانون مربیان و مدیران باشگاه‌ها با گودرزی داشتند و بنده هم در این جلسه بودم بحث مذاکره با کی‌روش را بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که او برای ماندن در ایران التماس می‌کند. پیش از جام جهانی با تیم رسانه‌ای که در دنیا دارد بحث رفتنش به باشگاه‌های اروپایی و تیم‌های ملی آفریقایی را به میان کشید اما دیدید که این صحبت‌ها فقط شایعه بود.

مربی پیشین تیم نفت تهران با بیان اینکه از رو شدن دست کی‌روش خوشحال است، اظهار داشت: کی‌روش یک مربی خودبین و خودخواه است که به جای انجام دادن کارهای فنی، در ایران تصمیمات رئیس فدراسیون را هم می‌گرفت و خوشحال هستم که وزیر ورزش مقابل خیلی از مسائل را گرفت.

وی گفت: پس از جام جهانی گفتم که کفاشیان مخالف ادامه حضور کی‌روش است و دیدید که رئیس فدراسیون فوتبال در تلویزیون به این موضوع اعتراف کرد.

فریادشیران یادآور شد: کی‌روش در ایران رکوردهای زیادی را جابجا کرد و با پول بیت‌المال به مسافرت‌های بدون مرخصی رفت و دور دنیا را گشت. چطور می‌شود که یک مربی درباره هتل،‌ کمپ اردویی، لباس تیم و همه چیز تصمیم‌گیری کند. او حتی قبل از پروازها چرخ‌های هواپیما را هم کنترل می‌کرد و می‌خواست در همه تصمیم‌ها دخیل باشد.

وی با اشاره به بازی‌هایی که تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل انجام داد، گفت: اگر بخواهیم تیم ملی از نظر فنی هم بررسی کنیم به نکات جالبی می‌رسیم. ما یک تیم پیر و فرسوده را به جام جهانی بردیم که حاصل آن فقط یک مساوی بود و در مجموع توانستیم 20 دقیقه مقابل آرژانتین خوب بازی کنیم و در تمام بازی‌ها فقط دفاع کردیم. منکر این نستیم که در کارهای دفاعی خوب بودیم اما ما در حمله صفر بودیم و هیچ چیزی برای ارائه کردن نداشتیم.

فریادشیران با بیان اینکه کی‌روش بازیکنان جوان ایران را به پای بازیکنان پیر سوزاند، خاطرنشان کرد: بازیکنانی مانند پیام صادقیان، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند، یعقوب کریمی و خیلی دیگر از بازیکنان جوان که شایسته حضور در تیم ملی هستند توسط کی‌روش در جام جهانی سوختند و نتوانستند به این مسابقات بروند. حتی حضور آنها روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی هم می‌توانست تجربه خوبی برای آینده فوتبال ایران باشد اما این مربی بازیکنان پیر را جایگزین آنها کرد.

مربی پیشین تیم نفت تأکید کرد: نمی‌خواهم از کسی اسمی ببرم اما بازیکنانی در تیم ملی بازی کردند که در میانه میدان فقط راه می‌رفتند و دیگر برای تیم ملی کارایی ندارند. همیشه بعد از جام جهانی می‌بینیم که بازیکنان زیادی به تیم‌های اروپایی می‌روند اما این بار برعکس بود و حتی بازیکنانی هم که در اروپا داشتیم راهی تیم‌های عربی شدند و عامل این مسئله فقط کی‌روش است که تیمی فرسوده را به جام جهانی برد.

وی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: تا جایی که من خبر دارم، کفاشیان پیش از جام جهانی از حسین فرکی برنامه گرفته بود و صحبت‌هایی شد که او در جام ملت‌ها روی نیمکت تیم ملی بنشیند، اما دوباره سمت کی‌روش رفتند که حاصلی برای فوتبال ما نداشت. امیدوارم تصمیمی درست در این خصوص گرفته شود و مسئولان فدراسیون به نتیجه خوبی برسند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon