وزارت نفت مصمم به آغاز عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر نیست


وزارت نفت مصمم به آغاز عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برداشت از سایت نفتی رودسر توجیه اقتصادی بالایی دارد، گفت: وزارت نفت مصمم به آغاز عملیات اجرایی سایت نفتی رودسر نیست.

محمدمهدی رهبری املشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به اینکه سایت نفتی رودسر دریای خزر در سال 90 افتتاح شد، اظهار کرد: مسئولان تنها شعله‌ای در رودسر روشن کردند اما هیچ کار اجرایی در سایت نفتی رودسر انجام نشده است.

وی با اشاره به اختصاص 20 میلیارد تومان توسط وزیر نفت برای تملک زمین در این سایت، افزود: میدان نفتی رودسر یک منطقه مهم است که وزارت نفت مصمم نیست عملیات اجرایی آن را آغاز کند، اینجا توجیه اقتصادی  و میدان نفتی دارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمان افتتاح این سایت تبلیغات درباره آن بیشتر از واقعیات بود، گفت: آن زمان به دلیل اینکه نزدیک انتخابات بود وعده‌هایی داده شد که بیش از 100 هزار شغل در این سایت ایجاد می‌کند.

رهبری املشی با بیان اینکه برداشت از سایت نفتی رودسر توجیه اقتصادی بالایی دارد، خاطرنشان کرد: بخش غیردولتی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به دلیل سود آوری تمایل به انجام کار دارند.

وی با تصریح بر اینکه برخی از کشورهای حاشیه دریای خزر مملکت خود را از درآمد حاصل از سایت نفتی دریای خزر اداره می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما چون منابع نفتی در جنوب داریم از دریای خزر بهره برداری نکردیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بهره‌برداری از سایت نفتی رودسر به نفع کشور است و باید هر چه زودتر انجام شود، همه مسئولان وجود میدان نفتی در دریای خزر را مسلم می‌دانند.

انتهای پیام/  ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon