ترس و وحشت درپی شایعه حمله تروریستی به مترو لندن

ترس و وحشت درپی شایعه حمله تروریستی به مترو لندن

خبرگزاری تسنیم: پلیس لندن درپی انتشار شایعه‌ای درباره حمله تروریستی به مترو این شهر و ایجاد ترس و وحشت در میان مردم مجبور به واکنش شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلگراف، پلیس لندن در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر حمله تروریستی در این شهر مجبور به واکنش شد. این شایعه چندی پیش از طریق انتشار متنی در فضایی مجازی و هشدار نسبت به  آمادگی پلیس برای مواجهه با یک حمله تروریستی در  مترو شهر لندن گسترش یافت.
این پیام به این شرح بود: " آنها (پلیس) تصور می‌کنند که حمله‌ای در مترو و در منطقه غرب روی خواهد داد. بنابراین از مترو استفاده نکنید. حفظ امنیت بهتر از پشیمانی است. لطفا به اشتراک بگذارید."

همچنین شایعه شده بود که تمام پلیس‌های مترو از ساعت 4 صبح به بعد احضار شده‌اند. پس از انتشار این شایعه سخنگوی پلیس لندن مجبور به واکنش شد و آن را کاملا دروغین خواند. به گفته وی تنها عاملی که به این شایعات اعتبار می‌دهد گسترش آنها در فضای مجازی و به اشتراک گذاری از سوی مردم است.

این درحالی است که ترزا می، وزیر کشور انگلیس هفته گذشته  سطح تهدید را برای اولین بار طی سه سال گذشته افزایش داده بود. وی اعلام کرد سازمان‌های امنیتی انگلیس هشدار داده‌اند که احتمال حمله تروریستی در این کشور بسیار زیاد است.

دیوید کامرون نیز اعلام کرد مردم باید انتظار افزایش پلیس‌های گشتی و نیروهای مسلح به ویژه در فروشگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن داشته باشند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان