مدال طلای سال قبل ترکیه را تکرار می‌کنیم/ وضعیت کاتای تیمی ایران خوب است


مدال طلای سال قبل ترکیه را تکرار می‌کنیم/ وضعیت کاتای تیمی ایران خوب است

خبرگزاری تسنیم: کاتاروی تیم ملی کاراته گفت: در دوره قبل رقابت‌های جام آزاد ترکیه به مدال طلا رسیدیم و مطئمن باشید در این دوره نیز به دنبال تکرار نتیجه سال گذشته خواهیم بود.

احد شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهارداشت: یک ماه است که تمرینات را زیر نظر استاد نیکوخصلت آغاز کرده‌ایم و وضعیت خوبی داریم. تا چند روز دیگر در کاپ آزاد ترکیه به میدان می‌رویم و هدف‌مان تکرار قهرمانی سال گذشته در این مسابقات است. البته هدف اصلی و بلند مدت ما موفقیت در رقابت‌های جهانی آلمان است و به مسابقات ترکیه به چشم رقابت‌های تدارکاتی نگاه ‌می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دوره قبلی رقابت‌های جهانی که به میزبانی فرانسه برگزار شد تنها با یک پرچم سکو را از دست دادیم اما این بار تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. متاسفانه در بازی‌های آسیایی کاتای تیمی حضور ندارد وگرنه در این میدان مهم نیز می‌توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

کاتاروی تیمی تیم ملی کاراته ایران عنوان کرد: اگر شرایط مهیا باشد بعد از رقابت‌های ترکیه به لیگ جهانی که به میزبانی آلما‌ن برگزار می‌شود، می‌رویم و بعد از این رقابت‌ها نیز قصد داریم در رقابت‌های اتریش برای حضور در مسابقات جهانی کسب آمادگی کنیم. به‌ هر حال باید تدارک خوبی برای مسابقات جهانی داشته باشیم و امیدوارم در زمان باقی‌مانده بتوانیم تمام برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon