کاسیاس: بازی رئال مادرید برابر سوسیه‌داد وحشتناک بود


کاسیاس: بازی رئال مادرید برابر سوسیه‌داد وحشتناک بود

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان کهکشانی‌ها به عملکرد ضعیف تیمش در خانه رئال سوسیه‌داد اعتراف و آن را یک نمایش ناامیدکننده دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایکر کاسیاس پس از آنکه تیمش پیروزی 2 بر صفر  را با شکست 4 بر 2 در خانه رئال سوسیه‌داد عوض کرد، این شکست را وحشتناک توصیف کرد.

کهکشانی‌ها تا دقیقه 34 با دو گل از میزبان خود پیش بودند اما در نهایت با دریافت چهار گل در ورزشگاه آنوئتا تحقیر شدند که در این میان عملکرد ضعیف مدافعان تیم به خصوص در ضربات شروع مجدد به چشم آمد هرچند به نظر کاپیتان رئال تمام هم‌تیمی‌هایش در رقم خوردن این شکست مقصر بوده‌اند نه فقط سرخیو راموس و په‌په به عنوان دو مدافع میانی تیم.

کاسیاس در گفت‌وگو با کانال پالاس گفت: اول از همه باید به رئال سوسیه‌داد تبریک بگویم، چون بازی تماشایی را ارائه کرد. عملکرد تیم ما اما وحشتناک بود. در حالی که دو گل جلو بودیم بازی را به این شکل به پایان رساندیم. این، آن نگرش و شیوه‌ای نیست که بتوانیم برای سایر بازی‌‌های خود در این فصل حفظ کنیم.

کاسیاس افزود: باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. در این شکست همه مقصر هستند نه فقط مدافعان، چون همه بازیکنان تیم به هنگام دفاع مسئولیت دارند.

بازی‌های باشگاهی در اروپا تا پایان هفته آینده تعطیل خواهند بود، چرا که دور اول از بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2016 برگزار خواهد شد. کاسیاس با استقبال از این وقفه به عنوان فرصتی برای افزایش آمادگی کهکشانی‌ها خاطرنشان کرد: ما از زیر ذره‌بین رسانه‌ها و خبرنگاران خارج خواهیم شد. باید به ندای درونی خودمان گوش کنیم. اتفاقاتی که در بازی برابر سوسیه‌داد رخ داد، عادی نبود.

رئال مادرید با قبول شکست در خانه سوسیه‌داد سه امتیاز از بارسلونا و یک امتیاز از اتلتیکومادرید عقب افتاد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon