بازدید فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین از موزه دفاع مقدس

بازدید فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین از موزه دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم: فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به همراه جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کردند.

به  گزارش خبرگزاری تسنیم، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به همراه جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کردند.

سردار خضرایی مدیرعامل موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در نشست مشترک با فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اظهار داشت: تالارهای موزه با تعهد این مجموعه به رسالت ثبت و یادآوری ارزش‌ها، احساسات و عواطف عمیق و فرهنگ گرانقدر دفاع مقدس، به انجام رسیده است و تلاش ما بر این بوده و هست تا ارزشهای سالهای حماسه به درستی در جامعه ترویج و تبیین شود.

وی ادامه داد: ما به منظور نیل به این هدف آمادگی داریم تا در ارتباط با پایان نامه های دانشجویی حمایتهای لازم را به عمل آوریم و این آمادگی نیز وجود دارد که در این راستا تفاهم نامه فی ما بین منعقد گردد.

خضرایی تصریح کرد: احصاء تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان این عرصه که در دانشگاه امام حسین(ع) حضور دارند و استفاده از هنرمندان دانشگاه در عرصه های هنری مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم در این مسیر با توکل به خدا و عنایت شهدا به اهداف تعریف شده برسیم.

در ادامه سردار صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت موزه دفاع مقدس بر همکاری دو جانبه در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تاکید کرد.

وی افزود: تعامل مجموعه دانشگاه امام حسین(ع) و موزه دفاع مقدس می تواند ما را در این مسیر به نتیجه برساند و قطعا با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این ارتباط می توانیم گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل