مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره وبلاگ‌ نویسی گرگان تمدید شد


مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره وبلاگ‌ نویسی گرگان تمدید شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر جشنواره وبلاگ نویسی گرگان گفت: مهلت ارسال آثار و ثبت نام در چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان به مدت دو روز تمدید شد.

شبیر دائمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار کرد: با توجه به درخواست های صورت گرفته و استقبال وبلاگ نویسان، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ساعت 24 روز 11 شهریور تمدید شد.

وی افزود: زمان ثبت نام در این جشنواره دیگر تمدید نمی شود و 11 شهریور آخرین مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان است.

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی گرگان از وبلاگ نویسانی که ثبت نام آنها به صورت ناقص انجام شده خواست که با توجه به قوانین جشنواره هر چه سریع تر نسبت به رفع نقص و تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

دائمی تصریح کرد: آثاری مورد ارزیابی قرار می گیرند که در فاصله زمانی اول فروردین 93 تا 11 شهریور 93 تولید شده باشند و آثار تولید شده در خارج از بازه زمانی مذکور، در مرحله داوری جشنواره شرکت داده نمی شود.

وی درباره موضوعات جشنواره چهارم وبلاگ نویسی گرگان گفت : عنوان جشنواره "گرگان شهرمهربان" است که شرکت کنندگان باید در 6  موضوع مرتبط با این عنوان به ارسال مطالب خود بپردازند.

دائمی موضوعات اصلی جشنواره را  فرهنگی و گردشگری شامل فرهنگ بومی گرگان ، بافت تاریخی و معماری، اماکن گردشگری، بناهای تاریخی مذهبی، جاذبه های طبیعی، عناصر تاریخی گرگان ، آداب و رسوم، آئین ها، گویش ها ، بازی های محلی، صنایع دستی ، اقتصاد و گردشگری ، خانواده و سبک زندگی ، رسانه های گرگان ، هنر در گرگان ، گرگان از نگاه من، زیرساختهای توسعه گرگان شامل کشاورزی و صنعت گرگان ، توسعه شهری مانند توسعه پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهر و ترافیک و مدیریت شهری و ساخت و ساز، سرمایه گذاری، حمل و نقل و ارتباطات همچون توسعه راهها و جاده های برون شهری، توسعه دانشگاه ها و آموزش عالی، صنعت، بهداشت و درمان، محیط زیست و منابع طبیعی، اقتصاد و تجارت ، جاذبه های گردشگری گرگان ، رفاه اجتماعی و توسعه ، توسعه موزون ، نقش نخبگان و فرهیختگان در توسعه گرگان، ورزش گرگان شامل پتانسیل و وضعیت رشته های مختلف ورزشی در گرگان، معرفی تیم های ورزشی و مشاهیر گرگان شامل مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصرگرگان، شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، خیران و نیکوکاران، افراد تلاشگر، شهروندان فداکار، چهره های تاثیرگذار اجتماعی فرهنگی ورزشی و نامه ای به شهردار یا اعضای شورای شهر اعلام کرد و گفت : امسال بخش ویژه ای با عنوان راهکارهای تحقق شعار سال 93  به موضوعات جشنواره اضافه شده است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 11  شهریور93 با مراجعه به وب سایت جشنواره به نشانی gorganblog.ir و اطلاع از قوانین در نظر گرفته شده، با ثبت مطالب مرتبط با موضوعات جشنواره در این رقابت شرکت کنند.

دائمی  گفت : سه داور انتخاب شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و دبیرخانه جشنواره برای قضاوت و ارزیابی آثار برای شفاف سازی بیش از پیش کار، طی روزهای آینده معرفی می شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon