۵۲۰۰ خانوار بانه‌ای زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار گرفتند


5200 خانوار بانه‌ای زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار گرفتند

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بانه گفت: هم‌اکنون در بانه بیش از ۱۲ هزار نفر در قالب ۵ هزار ۲۰۰ خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

جلال خلیلی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 2 مرکز نیکوکاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه با اشاره به اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: بهره برداری از مراکز نیکو کاری گامی ارزشمند در مسیر شناسایی و حمایت از مستضعفان واقعی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در بانه بیش از 12 هزار نفر در قالب 5 هزار 200 خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند گفت: برپایی مراکز نیکوکاری در بالا بردن خدمات رسانی کمیته امداد به جامعه هدف بسیار ارزشمند است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بانه سهم بانه را  4 مرکز نیکو کاری دانست و تصریح کرد: با همت مردم شهرستان امروز مرکز نیکوکاری مسجد جامع و مرکز نیکوکاری  مسجد خان شهرستان به بهره‌برداری رسید و در آینده ای نزدیک هم 2 مرکز دیگر به بهر ه برداری می‌رسند.

وی درباره نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری گفت: بعد از شناسایی افراد نیازمند در سطح محلات و تایید آنها توسط هیئت امنای مراکز نیکوکاری افراد به 2 شیوه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

خلیلی افزود: در بخش اول با اقدامات اعضای مراکز نیکوکاری حمایت‌های اولیه از طریق افراد توانمند محله انجام خواهد گرفت و در مرحله دوم با معرفی اینگونه افراد به کمیته امداد امام خمینی(ره) و انجام  تحقیقات لازم برای احراز نیازمندی فرد اقداماتی برای توانمندسازی از طریق این نهاد صورت می‌گیرد.

وی از اشتغال‌زایی برای یک نفر در هر یک از این مراکز در مرحله اول خبر داد و گفت: در صورت استقبال مردم و بالا رفتن فعالیت مراکز امکان جذب و به کارگیری افراد تا 5 نفر وجود دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon