۲۰۰ میلیارد ریال بودجه به بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب اختصاص می‌یابد


200 میلیارد ریال بودجه به بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب اختصاص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: دستور پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه از وزیر راه و شهرسازی برای ساخت این طرح و تامین قیر مورد نیاز آن اخذ شده و مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر هم از محل ماده ۱۸۰ برای ادامه ساخت این بزرگراه اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محسن بیگلری ظهر امروز در بازدید مدیر کل راه و شهرسازی کردستان، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان سقز از پروژه کنارگذر این شهر اظهار کرد: اتمام این پروژه از خواسته‌های به حق مردم سقز است و مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: اتمام بزرگراه میاندوآب کرمانشاه، یکی از دغدغه های مردم استان کردستان و آذربایجان غربی  است که امید است با پیگیری های صورت گرفته و تلاش وزارت راه و شهرسازی بخشی از این بزرگراه که در محدوده شهرستان سقز قرار دارد امسال به اتمام برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: دستور پرداخت 100 میلیارد ریال بودجه از وزیر راه و شهرسازی برای ساخت این طرح و تامین قیر مورد نیاز آن اخذ شده و مبلغ 100 میلیارد ریال دیگر هم از محل ماده 180 برای ادامه ساخت این بزرگراه اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه، پیمانکار قول داده است که یک لاین از این کنار گذر تا آبان ماه 93 زیر بار ترافیک برود گفت: طبق وعده‌های مسئولان تا پایان سال آینده کل پروژه به اتمام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان سقز هم در این بازدید، طول راه‌های بین شهری سقز را بیش از 220 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: راههای این شهرستان از گستردگی زیادی برخوردار بوده و این شهرستان در مسیر کریدور شمال جنوب کشور قرار دارد.

نادر فخری تاکید کرد: ضروری است اداره کل راه و شهرسازی برای پیگیری رفع نواقص جاده‌های بین شهری برای ارتقای امنیت عبور و مرور اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه بازدید از پروژه های اداره راه و شهر سازی بویژه بازدید از واریانت بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب در محدوده جاده سقز دیواندره (دوربرگردان سنته) با اشاره به اهمیت راه در بحث توسعه همه جانبه شهرستان، خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد.

فرماندار سقز بر رفع نواقص این پروژه، بالابردن ضریب ایمنی از جمله رگلاژ، آسفالت ابتدای واریانت و نصب گاردریل در محدوده پل های دارای پرتگاه این مسیر تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان هم در این بازدید خاطر نشان کرد: مشکلات این طرح در اسرع وقت برطرف و زمینه بهره برداری از آن برای آسایش و رفاه مردم فراهم خواهد شد.

محمدصادق وجدی عملیات عمرانی پروژه کنار گذر سقز را بسیار خوب ارزیابی کرد و از اتمام این پروژه به صورت 100 درصد تا پایان سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon