پیکر مطهر ۲ شهید والامقام عصر امروز وارد اردبیل می‌شود


پیکر مطهر 2 شهید والامقام عصر امروز وارد اردبیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: پیکر مطهر شهیدان والامقام " ودود حسینی حداد" و داور پناهی" بعد از ۲۷ سال شناسایی و امروز با استقبال مردم شهیدپرور اردبیل به دیارشان باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، پیکر مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس "ودود حسینی حداد" و "داود پناهی" راس ساعت 15:30 امروز با استقبال پرشور مردم و مسئولان استان وارد فرودگاه اردبیل شده و دیار سبلان بار دیگر با عطر  و بوی شهادت آکنده می شود.

پیکر مطهر این دو کبوتر خونین بال دشت کربلای حسینی(ع) با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم روز سه شنبه 11 شهریور ماه ساعت 10 صبح از مقابل مصلای اردبیل به سمت گلزار قاسمیه این شهر تشییع می شود و  مراسم بزرگداشت و یادواره این شهیدان روز چهارشنبه برگزار می شود.

این شهیدان والامقام اسفندماه سال 1366 در منطقه ماووت در جریان عملیات بیت المقدس 2 به درجه عالی شهادت رسیده اند.

شهید گرانقدر ودود حسینی حداد 14 مهرماه سال 1340 در شهر اردبیل به دنیا آمد و بعد از بارها حضور در جبهه های مبارزه حق علیه باطل یکم اسفند ماه سال 1366 به مقام عالی شهادت نائل شد.

شهید والامقام داود پناهی نیز  26 شهریور ماه سال 1348 در شهر آستارا دیده به جهان گشود و زمانی که در مقطع دبیرستان در اردبیل تحصیل می کرد رفتن به سنگر جهاد را به سنگر علم و دانش ترجیح داد و در جریان عملیات بیت المقدس، دوم اسفندماه سال 1366 به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon