نظر محمد قوچانی نسبت به تشکل «ندا» و کنایه‌های یک عضو ندا


نظر محمد قوچانی نسبت به تشکل «ندا» و کنایه‌های یک عضو ندا

خبرگزاری تسنیم:محمد قوچانی با انتقاد از تأسیس تشکل "ندای ایرانیان" می‌گوید: برخی می‌خواهند «غوره نشده می خواهد مویز شود».

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به تأسیس تشکل "ندا" گفت: من فکر می کنم جوانان اصلاح طلب باید در احزاب در کنار شخصیتهای باتجربه جناح اصلاح طلب کار کنند و کار حزبی-سیاسی را بیاموزند. بنده نیز به همین خاطر در حزب کارگزاران فعال شده‌ام تا اصول کار حزبی را بیاموزم. ایجاد یک حزب جدید با محوریت جوانان را به صلاح نمی دانم و معتقدم این یک پرش و جهش به جلو است همانطور که در ادبیات مصطلح می گویند «غوره نشده می خواهد مویز شود».، لذا این جوانان به زودی به اشتباه خود در این زمینه پی خواهند برد."


این اظهارات محمد قوچانی را بهروز شجاعی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکل "ندای ایرانیان" در صفحه شخصی فیس‌بوک خود منتشر کرده است و می‌گوید من نیز با این اظهارات موافق هستم.

شجاعی می‌نویسد: "دوست و استاد عزیزم، محمد قوچانی در سفری که به گرگان داشت درباره تشکیل حزب ندای ایرانیان گفته است«من فکر می کنم جوانان اصلاح طلب باید در احزاب در کنار شخصیت های باتجربه جناح اصلاح طلب کار کنند و کار حزبی-سیاسی را بیاموزند. بنده نیز به همین خاطر در حزب کارگزاران فعال شده ام تا اصول کار حزبی را بیاموزم. ایجاد یک حزب جدید با محوریت جوانان را به صلاح نمی دانم و معتقدم این یک پرش و جهش به جلو است همانطور که در ادبیات مصطلح می گویند «غوره نشده می خواهد مویز شود».، لذا این جوانان به زودی به اشتباه خود در این زمینه پی خواهند برد». من هم به شدت با سخن دوست عزیزم موافقم، یادم هست زمانی که با ایشان همکاری می‌کردم و البته هنوز هم به نحوی ادامه دارد، به شوخی یا جدی دوستانی که کار حزبی می‌کردند مثل جواد روح عزیز را مشارکتی و یا دیگری را سازمانی و غیره می‌خواند و چندان با کار حزبی موافق نبود، ما در آن زمان کار حزبی می‌کردیم من از 82 دیگران و دیگر دوستان ندا خیلی زودتر، آن زمان ما در حال درس آموختن از بزرگان بودیم و قوچانی عزیز یک روزنامه‌نگار طراز اول بود و هنوز هم هست. حال ما می‌خواهیم حزب بزنیم و قوچانی عزیز تصمیم گرفته که حزبی شود و بنا به دانش و جایگاهش بلافاصله به عضویت شورای مرکزی کارگزاران درآمد، محمد عزیز من هم با غوره نشده می‌خواهد مویز شود موافقم به شرط آنکه آن غوره‌ها 5 تا 15 سال کار حزبی را در کارنامه کاری خود نداشته باشند. 

منبع:سراج24

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon