۴۳۱۸ واحد مسکن مهر در شهرستان سقز به متقاضیان واگذار شده است


4318 واحد مسکن مهر در شهرستان سقز به متقاضیان واگذار شده است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سقز گفت: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تاکنون با همت و تدبیر مسئولان و همکاری پیمانکاران ۴۳۱۸ واحد مسکن مهر در سقز به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان سقز که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای هیئت مدیره تعاونی‌های مسکن مهر سقز و با هدف بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان سقز تشکیل شد اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه مسکن به کار می‌گیرد.

وی  اتمام  پروژه های مسکن مهر را یکی از اولویت‌های دولت دانست و بر اتمام این پروژه در شهرستان سقز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

فرماندار شهرستان سقز تصریح کرد: مسکن مهر 848 واحدی زاگرس و 1128 واحدی کیان سقز هر کدام به ترتیب با پیشرفت فیزیکی 96و 97 درصد در دست ساخت و اتمام هستند.

وی گفت: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تاکنون با همت و تدبیر مسئولان و همکاری پیمانکاران 4318 واحد مسکن مهر در سقز به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

فخری عمده‌ترین مشکلات مسکن مهر سقز را عدم توان تامین هزینه ها توسط مالکان، کمبود فضاهای آموزشی و تجاری،عدم بهسازی محوطه برشمرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان هم با بیان اینکه، احداث مسکن مهر سقر نسبت به مسکن مهر شهرهای دیگر از روند مطلوبی برخوردار است گفت: پیشرفت و موفقیت مسکن های مهر سقز مناسب بوده است.

محمدصادق وجدی، با اشاره به اینکه بعضی از متقاضیان مسکن مهر جاقل با پیمانکار این پروژه اختلاف نظر دارند، از برطرف شدن مشکلات آنان در چند روز آینده خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست، خواستار تلاش دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه های مسکن مهر سقز شد.

محسن بیگلری اظهار امیدواری کرد، بخش زیادی از طرح مسکن مهر سقز در سال 93 افتتاح و به بهره‌برداری برسد تا مردم از نعمت مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon