مرقد رئیسعلی‌دلواری در نجف اشرف با طرح اسلامی ایرانی ساماندهی می‌‌شود


مرقد رئیسعلی‌دلواری در نجف اشرف با طرح اسلامی ایرانی ساماندهی می‌‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی امنیتی استانداربوشهر گفت: مرقد شهید رئیسعلی دلواری در نجف اشرف با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور با طرح اسلامی ایرانی ساماندهی می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد حسن پرآور ظهر امروز در نشست با دست‌اندرکاران برگزاری همایش روز ملی مبارزه با استعماربا بیان اینکه رئیسعلی نماد روحیه استکبارستیزی مردم بوشهر است اظهار کرد: رئیسعلی دلواری الگویی واقعی برای جوانان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های این شهید گرانقدر، تصریح کرد: رئیسعلی دلواری انسانی هوشمند، آگاه، متعهد، هدفمند و شجاع بود.

معاون استاندار بوشهر به رشادت‌های رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار پیر انگلیس اشاره و خاطرنشان کرد: رئیسعلی دلواری نمادی از فرهنگ و روحیه استعمارستیزی مردم استان بوشهر و دیگر نقاط ایران است.

پرآور با بیان اینکه این مبارزات نشان داد که ایران و ایرانی هیچگاه در مقابل زورگویان کوتاه نمی‌آید، افزود: رئیسعلی دلاورمردی است که مبارزاتش برابر انگلیس تا همیشه تاریخ در جهان جاودانه می‌ماند.

وی، رئیسعلی دلواری را نماد مبارزه با استعمار و استکبار توصیف کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری همایش روز ملی مبارزه با استعمار با حضوررئیس مجلس شورای اسلامی در دلوار برگزار می‌شود.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها علاوه بر گرامیداشت روز مبارزه با استعمار، بزرگداشت و تبیین شخصیت و مبارزات مردی است که در تاریخ و فرهنگ ملی و مذهبی ما نماد رشادت، دلیری و تبعیت از روحانیت است.

پرآوربا بیان اینکه مرقد شهید رئیسعلی دلواری در نجف اشرف با طرح اسلامی ایرانی ساماندهی می‌‌شود تصریح کرد: مرقد شهید رئیسعلی دلواری در نجف اشرف با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور با طرح اسلامی ایرانی ساماندهی می‌‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon