نظمی: کار صداوسیما در ماجرای حق پخش منطقی نیست/ با راه ندادن دوربین‌ها موافقم

نظمی: کار صداوسیما در ماجرای حق پخش منطقی نیست/ با راه ندادن دوربین‌ها موافقم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: در بحث حق پخش در کنار فدراسیون فوتبال بوده و خواهان حق مسلم و منطقی خود هستیم.

جمشید نظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بحث حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: امیدوارم صدا و سیما در این ماجرا کمک کند تا به نتیجه برسیم. باشگاه تراکتورسازی و تمامی باشگاه‌ها روی بحث حق پخش و تبلیغات محیطی در بودجه خود حساب باز کردند و پیش بینی ما این بوده که این دریافتی را خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی باشگاه‌ها، حق پخش یک نیاز ضروری است. ضمن اینکه حق پخش تلویزیونی در تمام دنیا رایج است و از نظر منطقی و قانونی حق باشگاه‌هاست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: پیشنهادم این است صدا و سیما از درآمدی که از پخش مسابقات فوتبال دارد، 40، 50 یا 60 درصد و یا هر درصدی دیگر را به باشگاه‌ها اختصاص دهد. با درآمدی که صدا و سیما دارد اینکه حق پخش پرداخت نشود منطقی نیست و ما در این مورد در کنار فدراسیون فوتبال بوده و حق را به فدراسیون می‌دهیم.

نظمی یادآور شد: در صورتی که وزارت کشور بخواهد ما مدیران باشگاه‌ها حاضریم در نشستی با مسئولان این وزارتخانه حاضر شویم چرا که این بحث یک مقوله امنیتی نیست بلکه اختلاف میان دو سازمان است. حتی در این نشست مسئولان صدا و سیما هم می‌توانند حضور داشته باشند و در نهایت هر رقمی که با حکمیت تعیین شد برای حق پخش به باشگاه‌ها پرداخت شود. ضمن اینکه همین الان هم برای پرداخت حق پخش دیر شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: اگر قرار است صدا و سیما حق پخش را ندهد، با راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه موافق هستم چراکه نمی‌شود باشگاه‌ها با مشکل تیمداری کنند و آن وقت پول پخش فوتبال را صدا و سیما به جیب خودش بریزد. 

نظمی تاکید کرد: حق پخش را حق مسلم باشگاه‌ها می‌دانیم، صدا و سیما برای پخش یک سریال باید میلیاردها تومان هزینه کند اما به راحتی با یک ساعت و نیم فوتبال برنامه‌هایش را پر می‌کند. خود مسئولان صدا و سیما محاسبه کنند و ببینند برای پر کردن جای خالی مسابقات فوتبال در برنامه‌های تلویزیونی و ساخت برنامه جایگزین چقدر باید هزینه کنند، طبیعی است که در این شرایط متوجه خواهند شد خواسته فدراسیون و باشگاه‌های فوتبال برای دریافت حق پخش منطقی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon