رئیس جدید دادگستری نمین معرفی شد


رئیس جدید دادگستری نمین معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور مسئولان و با حکمی، مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری شهرستان نمین برگزار و حجت الاسلام احد وظیفه خواه به عنوان رئیس جدید دادگستری نمین معرفی و از تلاش های رئیس سابق دادگستری این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری شهرستان نمین با حضور رئیس کل و معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: یکی از سیاست های اساسی قوه قضائیه ایجاد حس همکاری، همدلی وهماهنگی بین بخش های مختلف دستگاه قضایی و نیز سایر دستگاه های اجرایی به منظور خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم است.

حجت الاسلام محمدعلی قاصدی هدف ازاجرای قانون و ادای تکلیف براساس قانون و اخلاق را یکی از ملزومات اساسی خدمت به مردم پاک، مومن و ولایتمدار استان دانست و افزود: اجرای قانون و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه تنها با مشارکت همگانی و با هماهنگی تمامی دستگاهها محقق می شود.

وی میزان خدمتگذاری به مردم را در کاهش یا افزایش مشکلات مردم موثر و مهم برشمرد و گفت: به طور قطع هرچه خدمتگذاری به مردم با کفیت بهتر و کمیت بیشتری انجام گیرد به همان میزان از مشکلات مردم کاسته می شود.

در این مراسم صادق صادق زاده رئیس سابق دادگستری شهرستان نمین با خیر مقدم گویی به حاضرین گزارشی از اقدامات و عملکرد دادگستری استان ارائه  کرد و با قدردانی از تلاش های وی حجت الاسلام احد وظیفه خواه به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نمین معرفی شد.

صادق صادق زاده رئیس سابق دادگستری شهرستان نمین نیز به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان و معاون آمار و انفورماتیک دادگستری کل استان منصوب شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon