عطاریان: بیش از ۱۸۳۰ میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان کشور پرداخت شد


عطاریان: بیش از 1830 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان کشور پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: تمامی مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بازنشستگان تسویه کامل شده و ۱۸۳۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی به بازنشستگان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، ایراندخت عطاریان ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی خانه امید شهرستان آران و بیدگل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطالبات بازنشستگان در این زمینه 1830 میلیارد تومان به‌صورت نقدی به آنان پرداخت شد.

وی افزود: اقدام دیگری که به‌منظور رفاه حال و معیشت بازنشستگان در هفته دولت انجام شده پرداخت وام ضروری دومیلیون تومانی به 200هزار نفر از بازنشستگان با کارمزد 2 درصد در اقساط 36ماهه است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بیان کرد: آغاز ثبت‌نام دریافت وام از چهارم شهریور ماه به‌مدت یک ماه بوده و سپس از طریق قرعه‌کشی دریافت کنندگان انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: مبحث دیگری که هم اکنون در دولت برای بازنشستگان مطرح شده لایحه دایمی‌شدن قانون مدیریت خدمات کشوری بوده که در حال حاضر 3 جلسه در هفته جلسات آن در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

عطاریان درباره بیمه تکمیل درمان بازنشستگان گفت: از 2 سال قبل، با وجود آنکه بودجه و ردیفی در این زمینه وجود نداشت، صندوق وارد عمل شده و امروز شاهد هستیم بازنشستگان کشوری در مورد هزینه بستری و بیماری‌های صعب‌العلاج مانند سرطان و بیماری‌های ناشی از سرطان با مراجعه به 550 بیمارستان طرف قرارداد می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر هزینه‌های پاراکلینیکی و سرپایی در این بیمه طلایی وجود ندارد و اگر بخواهیم به این بخش ورود کنیم، باید نیمی از هزینه بستری را کاهش دهیم بنابراین تأمین این هزینه‌ها به زمان پس از تأمین اعتبار موکول می‌شود.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon