امام(ره) درباره جرم مشهود نهضت آزادی و جبهه ملی منتظر "رأی دادگاه" نماند

امام(ره) درباره جرم مشهود نهضت آزادی و جبهه ملی منتظر "رأی دادگاه" نماند

خبرگزاری تسنیم: عضو دفتر امام خمینی(ره) می‌گوید: "امام درباره نهضت آزادی و جبهه ملی منتظر حکم هیچ دادگاه و محکمه‌ای نماند و دادن هرگونه مسئولیت به نهضت آزادی را قاطعانه منع و جبهه ملی را هم مرتد اعلام کرد...".

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در بازدید از خبرگزاری تسنیم و در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه آیا همه ملاک در موضوع فتنه، رأی دادگاه است، گفت: امام درباره نهضت آزادی و جبهه ملی منتظر حکم هیچ دادگاه و محکمه‌ای نماند و دادن هرگونه مسئولیت به نهضت آزادی را قاطعانه منع و جبهه ملی را هم مرتد اعلام کرد. وقتی یک جرمی مشهود است، انتظار برای حکم دادگاه الزام چندانی ندارد و مسئله مشخص است.

وی همچنین در ادامه افزود: اکثر آنهایی که در واقعه هتک حرمت عاشورای سال 88 حضور داشتند، ضدانقلابی بودند که به موسوی و کروبی رأی ندادند و در انتخابات هم شرکت نکردند اما زیر چتر آنها به آشوب ادامه دادند.

عضو دفتر امام(ره) همچنین گفت: عطوفت ایران اسلامی در مواجهه با مخالفان در هیچ‌جای دنیا نمونه ندارد.

رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: در مجموعه مسئولان نظام هیچ احدی به‌اندازه رهبر انقلاب با خانواده شهدا و ایثارگران انس و ارتباط ندارد.

وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه، پیروزی اخیر غزه در برابر رژیم صهیونیستی، به روایت خاطراتی از دیدار خود با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پرداخت و ماجرای ارسال نامه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیدحسن نصرالله و دعا برای پیروزی جبهه مقاومت را تشریح کرد.

مشروح گفت‌وگوی تسنیم با حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان طی روزهای آتی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon