نصب دکل‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

نصب دکل‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

خبرگزاری تسنیم: طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی بارها حاکمیت لبنان را نقض کرده و همچنین اقدام به نصب دکل جاسوسی در مرزهای این کشور کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه مقاومت اسلامی لبنان، منابع خبری از جنوب لبنان گزارش دادند که بیش از 30 سرباز اسرائیلی با پشتیبانی تانک و خودروهای زرهی در خطوط عقب نشینی منطقه مزارع شبعا مستقر شده و در حال ایجاد موانع خاکی بلند در مقابل سرزمین‌های آزاد شده لبنانی هستند.

همچنین این نیروها با نصب یک دکل جاسوسی در این منطقه حاکمیت لبنان را نقض کردند.

این در حالی است که صحرگاه امروز نیز ارتش اسرائیل با استفاده از توپخانه و مسلسل در دو منطقه «زعوره» و «عمفیت» واقع در مزارع اشغالی شبعا مانور نظامی برگزار کرده است  و هدف آن طرف شمالی مزارع شبعا بود است.

این در شرایطی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته یک پهپاد را بر فراز جولان اشغالی سرنگون کرد.

از سوی دیگر ارتش لبنان اعلام کرد که دو جنگنده صهیونیستی امروز با تجاوز به حریم هوایی لبنان از منطقه «کفرکلا» اقدام به گشت زنی در آسمان این کشور کردند.

فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این دو جنگنده در مناطق مختلف لبنان به گشت زنی پرداخته و سپس از منطقه «علما الشعب» آسمان لبنان را ترک کردند.

همچنین یک هواپیمای جاسوسی صهیونیستی نیز از منطقه کفرکلا وارد حریم هوایی لبنان شد، این هواپیما با گشت‌زنی در فراز آسمان ریاق و بعلبک از منطقه بلده رمیش لبنان را ترک کرد.

در چند وقت اخیر گشت زنی هواپیماهای اسرائیلی در حریم هوایی لبنان زیاد شده است و جبران باسیل وزیر خارجه لبنان از رژیم صهیونیستی به خاطر تجاوز به حریم هوایی این کشور شکایت کرده است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت