سازمان‌های فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد تسهیلات دریافت می‌کنند


سازمان‌های فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد تسهیلات دریافت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سروآباد گفت: بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات ویژه به انجمن‌های مردم نهاد سازمان‌های فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، مسعود روحانی عصر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سروآباد که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: افزایش اعتیاد در جامعه به ویژه در بین جوانان زنگ خطری جدی برای همه مسئولان است.

وی گفت: معضل اعتیاد امروز به یکی از دغدغه ها و مسائل مهم جامعه تبدیل شده، که برای ریشه کن کردن آن نباید فقط به یک ارگان و یا اداره ای تکیه کرد و یاری تمام دستگاه ها و همراهی مردم در این مسیر ضروری است.

فرماندار سروآباد با اشاره به برنامه دولت یازدهم در راستای مبارزه با اعتیاد در جامعه، تصریح کرد: خوشبختانه دولت یازدهم عزم خود را برای مقابله با این بلای خانمان سوز و از بین بردن آسیب های اجتماعی ناشی از آن جزم کرده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد نیازمند عزم و اراده همه افراد جامعه است، گفت: فرهنگ سازی صحیح در جامعه به خصوص در بین اعضای خانواده می تواند در پیشگیری از این بلای خانمان سوز نقش سازنده ای ایفا کند.

روحانی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان بر علیه ملت ایران، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز عزم و توان خود را برای ضربه زدن به نظام به کار بسته‌اند و برای تحقق این امر قصد افزایش آسیب های اجتماعی از طریق توزیع مواد مخدر و گرفتار کردن جوانان در بند اعتیاد دارند.

وی آموزش های پیشگیری از اعتیاد را مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی دیگر از راه‌های مهم مقابله با پدیده شوم اعتیاد، آموزش و آگاه سازی جوانان و نوجوانان از خطرات جبران ناپذیر این بلای خانمان سوز است.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: براساس مصوبه جلسه شورای هماهنگی استان، بانک‌ها موظفند با معرفی شورای هماهنگی کمک ویژه‌ای در خصوص اعطای تسهیلات ویژه به سازمان‌های فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد و انجمن های مردم نهاد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینانی که بتوانند از افرادی که ترک اعتیاد کرده‌اند در کارگاه‌ها استفاده کنند، مورد حمایت و تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon