اشد مجازات برای توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نظر گرفته شود


اشد مجازات برای توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نظر گرفته شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سروآباد گفت: مجلس شورای اسلامی باید قانونی جدید برای مبارزه با عاملان توزیع مواد مخدر به تصویب برساند و در این قانون اشد مجازات برای این افراد در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سید احمد سجادی‌ در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سروآباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر لزوم مبارزه جدی با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر در جامعه تاکید و اظهار کرد: وجود یک نفر توزیع کننده مواد مخدر در جامعه برای نابودی و به فساد کشاندن آن جامعه کافی است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با مصرف مواد مخدر نیازمند پایش مستمر در جامعه است گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی‌، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب می شود.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: برخورد جدی و قاطع مسئولان قضایی با توزیع کنندگان مواد مخدر، زمینه کاهش جرم در جامعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اندک بودن مجازات توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: مجلس شورای اسلامی باید قانونی جدید برای مبارزه با عاملان توزیع مواد مخدر به تصویب برساند و در این قانون اشد مجازات برای این افراد در نظر گرفته شود.

ماموستا سجادی با بیان اینکه نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی صحیح  در جامعه به ویژه در میان  خانواده ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد و مردم در مسیر مقابله با مواد مخدر باید با مسئولان همراه باشند.

وی گفت: خانواده‌ها می تواند با تربیت صحیح فرزندان بر طبق آموزه های اسلامی از پدیده شوم اعتیاد جلوگیری کرده و به این ترتیب جامعه نیز از این بلای خانمان سوز در امان می ماند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon