بدهی ایرلاین‌ها از مرز ۶۵۰ میلیارد تومان عبور کرد

بدهی ایرلاین‌ها از مرز 650 میلیارد تومان عبور کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به این‌که بدهی ایرلاین‌های داخلی هر روز در حال افزایش است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی حدود ۶۵۰ میلیارد تومان به شرکت فرودگاه‌ها بدهکار هستند.

محمدعلی ایلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ بدهی ایرلاین‌های داخلی به شرکت فرودگاه‌ها هر روز در حال افزایش است و بر اساس آخرین آماری که بنده داشتم شرکت‌های هواپیمایی بالغ بر 630 میلیارد تومان بدهکار بودند.

وی با بیان این‌که فکر می‌کنم طلب شرکت فرودگاه‌ها از ایرلاین‌ها به 650 میلیارد تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: در رابطه با این بدهی با شرکت‌های هواپیمایی جلساتی را برگزار کرده‌ایم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا این بدهی‌ها زودتر وصول شود.

 وی خاطرنشان کرد: ایرلاین‌ها هزینه‌های مربوط به عملیات جاری را پرداخت می‌کنند و بدهی‌های آنها معوق است، ضمن این‌که در دو موضوع با همدیگر اختلاف داشتیم که در این رابطه به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با تاکید بر این‌که صورتجلسه کرده‌ایم تا ایرلاین‌ها بدهی خود را پرداخت کنند، گفت:‌طلب شرکت فرودگاه‌ها از ایرلاین‌های داخلی مربوط به آغاز سال 92 تا کنون است.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه