کاراته کاهای قمی یک مدال نقره و ۲ برنز کسب کردند


کاراته کاهای قمی یک مدال نقره و 2 برنز کسب کردند

خبرگزاری تسنیم: کاراته کاهای قمی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک دای دو، در رده هیا سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک مدال نقره و ۲ برنز کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک دای دو در سالن فدک تهران برگزار شد که حاصل کار کاراته کاهای قمی کسب 3 مدال بود.

در این دوره از رقابت‌ها 144 کاراته کا از استانهای مازندران، کردستان، اردبیل، تهران، اصفهان، قزوین، همدان و قم در قالب 15 تیم حضور داشتند که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

تیم کاراته استان قم در این مسابقات و در دسته منهای 35 کیلوگرم رده سنی نونهالان صاحب نخستین مدال خود شد البته علیرضا هاشم آقایی کاراته کای قمی در این وزن، بخت کسب مدال طلا را داشت اما شکست وی در مبارزه فینال برابر امیر بهزادی از مازندران سبب شد وی به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی بسنده کند.

با وجود شکست هاشم آقایی در فینال دسته منهای 35 کیلوگرم، مدال نقره وی ارزشمند‌ترین مدال تیم اعزامی قم بود چنان که هیچ از یک از اعضای تیم کاراته قم در رده‌های سنی و اوزان مختلف نتوانستند خود را به مسابقه نهایی برسانند.

در وزن منهای 30 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، محمد صالح دهکار دومین مدال تیم کاراته قم در سبک دای دو را به دست آورد و به همراه امیررضا شیخ ملایی از مازندران در سکوی سوم قرار گرفت و دومین مدال تیم کاراته استان قم را به دست آورد.

سومین و آخرین مدال تیم کاراته سبک دای دو قم در وزن منهای 65 کیلوگرم به دست آمد که محمدسجاد انصاری طادی کاراته کای رده سنی جوانان قم به همراه هومن جلیلی از اردبیل در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد در حالی که دو کاراته کای قزوینی در این دسته اول و دوم شدند.

قم یکی از قطب‌های کاراته کشور به شمار می‌رود به طوری که کاراته کاهای قمی در ترکیب تیم‌های ملی بزرگسالان و پایه حضور دارند و تیم آذرخودروی قم در سوپرلیگ کاراته مردان و تیم شیر ژال قم در سوپرلیگ کاراته زنان کشور حاضر هستند.

سال گذشته 3 تیمی قمی به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاراته آینده سازان کشور صعود کردند که تیم صنایع شهاب گازسوز قم در یک فینال سراسر قمی قهرمان مسابقات آینده سازان کشور شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon