کیانی: دنبال تساوی نیستیم و برای شکست پرسپولیس به تهران می‌‌آییم

کیانی: دنبال تساوی نیستیم و برای شکست پرسپولیس به تهران می‌‌آییم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم در هفته هفتم لیگ برتر برای شکست دادن پرسپولیس به تهران می‌‌آید تا روند خوب خود را ادامه دهد.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه جزو جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال ایران بوده است و هواداران دو تیم هم کری‌های جذابی برای این بازی دارند. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و در نهایت تیم ما برنده شود. ما در بازی روز جمعه دنبال مساوی نیستیم و برای شکست دادن پرسپولیس به تهران می‌آییم. اگر می‌‌خواهیم ثابت کنیم که مدعی قهرمانی هستیم حتماً باید بازی‌های بزرگ را هم ببریم.

وی در خصوص اینکه چرا تراکتورسازی در بازی‌های خارج از خانه خوب نتیجه نگرفته است، افزود: متأسفانه مقابل پدیده باخت بدی داشتیم ولی قرار نیست در آینده شرایط همینطور بماند. مطمئن باشید در بازی‌های بیرون از خانه هم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تأکید براینکه تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد،‌ گفت: بازی در ورزشگاه آزادی برای ما لذتبخش است و مطمئن باشید هواداران تراکتورسازی هم به ورزشگاه می‌آیند تا تیم محبوب‌شان را تشویق کنند. امیدوارم با حمایت آنها سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان با اشاره به شرایط پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است. به نظر من پیروزی آنها مقابل صبا باعث می‌شود که بازی این هفته زیبایی‌های بیشتری داشته باشد. به هر حال پرسپولیس روحیه گرفته و در زمین خودش دنبال برد است. البته ما حریف آسانی برای آنها نخواهیم بود و قدرت خود را در زمین مسابقه نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon