ناراحتی برخی هواداران از بازیکنان و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن

ناراحتی برخی هواداران از بازیکنان و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم پرسپولیس در حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در تمرین امروز بازیکنان پس از 30 دقیقه دویدن و انجام حرکات کششی در قالب دو تیم و 4 دروازه کوچک،‌ فوتبال درون تیمی را در دستور کار داشتند.

*‌پیش از آغاز تمرین هوادارانی که مقابل ورزشگاه حضور داشتند با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. همچنین برخی از تماشاگران از اینکه بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل صبا از بی‌پولی صحبت کرده بودند ناراحت و معتقد بودند پس از یک برد نباید چنین صحبت‌هایی مطرح شود.

* تمرین با صحبت‌های افشین پیروانی برای بازیکنان آغاز شد.

* کادر فنی پرسپولیس برای مشخص شدن تکلیف مصدومان این تیم چند دقیقه‌ای با کادر پزشکی جلسه داشت.

* هادی نوروزی زیر نظر کادر پزشکی تمرینات قدرتی و استقامتی را انجام داد.

* علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین حضور داشت.

* در شرایطی که نیلسون و مکانی دو دروازه‌بان حاضر در تمرین هستند گلر سوم و جوان پرسپولیس که یکی دو هفته‌ای است رباط صلیبی پاره کرده به تمرین نمی‌آید و قرار شد دروازه‌بان دیگری جایگزین وی شود.

* محمدرضا خانزاده که به اردوی تیم امید دعوت شده در تمرین امروز غایب بود.

*‌ قرار شده با هماهنگی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در تاریخ 16 شهریور جشنی به مناسبت برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در سال 1352، برگزار شود.

* محسن خلیلی که در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرده بود در تمرینات گروهی شرکت نکرد. او گفته بود برای حفظ آمادگی‌اش می‌خواهد در تمرین پرسپولیس حضور یابد.

* احمد مولایی هافبک پرسپولیس که روز گذشته به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* علی دایی پس از 30 دقیقه از شروع تمرین به همراه دختر خردسالش به ورزشگاه آمد و با لباس شخصی نظاره‌گر تمرینات سرخپوشان بود.

* علیرضا رحیمی و محمد پنجعلی برای دقایقی با هم جلسه برگزار کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon