وینگادا خطاب به بازیکنان تیم نوجوانان: ایران به شما افتخار خواهد کرد

وینگادا خطاب به بازیکنان تیم نوجوانان: ایران به شما افتخار خواهد کرد

خبرگزاری تسنیم: پس از پایان آخرین تمرین تیم ملی نوجوان برای حضور در رقابت‌های زیر ۱۶ سال آسیا سرمربی تیم امید برای یازیکنان تیم نوجوانان صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نلو وینگادا خطاب به بازیکنان تیم نوجوانان گفت: نسلی را می بینید که از شما بزرگتر هستند و سال های گذشته در جای شما در همین تیم حضور داشتند. من به همه بازیکنان تیمم اعتقاد دارم، اما در آینده این شما هستید که تیم های ملی آینده را تشکیل می دهید و به جای آنها در این تیم بازی خواهید کرد.

وی افزود: در این سن شما رویاهای زیادی دارید که اگر با تلاش، کوشش و جدیت تلاش کنید، رویاهایتان محقق خواهد شد. تیم شما را می شناسم. این تیم کادر قوی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و این را بدانید که در چند روز آینده چشم مردم ایران به ساق پاهای شما خواهد بود.

وینگادا گفت: به اینکه پرچم ایران روی سینه شما حک شده است افتخار کنید، چرا که نماینده بسیاری از هم سن های خودتان هستید. یادتان باشد تعهد صددرصدی برای قهرمانی ندارید، بلکه باید از ثانیه اول تا انتهای بازی برای کسب نتیجه خوب بجنگید. من به همراه همکاران و تمامی بازیکنانم بازی های شما را دنبال خواهیم کرد و پشتیبان شما خواهیم بود. هدف اول شما بادی صعود به جام جهانی و پس از آن پیشرفت و ترقی خودتان در فوتبال باشد. ایران به شما افتخار خواهد کرد.

وی در پایان برای تیم نوجوانان در مسابقات زیر 16 سال آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

پس از پایان صحبت های وینگادا، بازیکنان به همراه کادرهای فنی هر دو تیم با هم حلقه اتحاد بسته و سه بار نام ایران را فریاد زدند و عکس های یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon