قلعه‌نویی: هر وقت صلاح بدانیم به تیموریان بازی می‌دهیم

قلعه‌نویی: هر وقت صلاح بدانیم به تیموریان بازی می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: تیموریان امروز سر تمرین بوده و هر وقت هم که کادر فنی صلاح بداند بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال درباره دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. مسجد سلیمانی‌ها شهر اولی‌ها است و ما هم خوشحالیم که به این شهر می‌رویم. یکی دو بار به این شهر رفتم و باید بگویم مردم خوب و مهمان‌نوازی دارد. اگر زمین اجازه بدهد دنبال یک بازی خوب و نتیجه هستیم.

وی ادامه داد: تیم ما با توجه به اینکه در بازی قبل هم خوب کار کرد و هم خوب نتیجه گرفت روحیه مناسبی دارد اما برای این بازی مشکل داریم چون مدافع ارمنی ما به کشورش رفته و کریمی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم از طرفی صادقی و حنیف هم همچنان غایب خواهند بود. با این حساب بازی با نفت مسجد سلیمان اصلا ساده نیست. من بازی این تیم مقابل تراکتورسازی را دیده‌ام. تیم با برنامه و جوانی است و می‌توانم بگویم سخت‌ترین بازی ما خواهد بود.

سرمربی استقلال در مورد بحث پیوستن یعقوب کریمی به اردوی تیم امید گفت: باشگاه و همچنین خود من قانونمند هستیم و آن چیزی را که قانون حکم کرده باشد می‌پذیریم اما مشکل اینجاست که کریمی مصدوم است. با این حال اگر لازم باشد نیاز بدانند وی را در اختیار تیم امید قرار می‌دهیم. در این رابطه ماجدی صحبت‌هایی را با فدراسیون خواهد داشت تا در نهایت در موردش تصمیم بگیریم.

قلعه‌نویی در مورد ضعف فوتبال پایه ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه در کل کشور به فوتبال پایه اهمیت داده نمی‌شود. در کشورهای عربی شاهد هستیم که وقتی تیم‌ها با هم بازی دارند یک روز قبل یا یک روز بعد امیدهایشان با هم بازی می‌کنند. در ایران جز ورزشگاه آزادی ورزشگاه استاندارد دیگری نداریم. شما در نظر بگیرید میز اگر پایه نداشته باشد چه اتفاقی می‌افتد. فدراسیون باید توجه ویژه‌ای به پایه‌ها داشته باشد. در حال حاضر تیم‌های سپاهان که من در این تیم کار کرده‌ام و همچنین فولاد به اضافه برخی تیم‌های نظامی به پایه‌ها اهمیت بیشتری می‌دهند و به این ترتیب فوتبال خارج از تهران را پویا نگه داشته‌اند اما در تهران که از قدیم زبانزد خاص و عام بوده به پایه‌ها بی‌توجهی می‌شود.

وی در واکنش به شایعه جدایی آندرانیک تیموریان تصریح کرد: متاسفانه همین شما - خبرنگاران - هستید که این شایعات را درست می‌کنید. تیموریان امروز سر تمرین بوده و هر وقت هم که کادر فنی صلاح بداند بازی خواهد کرد.

قلعه‌نویی در مورد احتمال استفاده از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی گفت: احتمال بسیار زیادی دارد که چند بازیکن خود را در پست‌های دیگر مورد استفاده قرار دهیم و چه بسا قاضی را به عنوان دفاع وسط به میدان بفرستیم.

سرمربی استقلال گفت: هنوز در برخی پست‌ها مشکل داریم برخی بازیکنان به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و برخی دیگر هم آن توقعی که از آنها داشتیم برآورده نشده. در آینده با رسیدن بازیکنان مصدوم به جمع سایرین قطعا بهتر می‌شویم.

قلعه‌نویی با اشاره به عیادتش از غلامحسین مظلومی اظهار داشت: من قبلا هم به عیادت ایشان رفته بودم و سوای باشگاه این وظیفه‌ای است که بر گردن خودم می‌دانم چون ایشان نسبت به من حق زیادی داشته و دارد از خدا می‌خواهم که تمام بیماران را شفا بدهد.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon