ماجدی: به من می‌گفتند دو شغله اما حالا ۶۰شغله‌ها در فدراسیون سمت دارند

ماجدی: به من می‌گفتند دو شغله اما حالا 60شغله‌ها در فدراسیون سمت دارند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم استقلال گفت: از من انتقاد می‌کردند که دو شغله هستی، اما الآن ۶۰شغله‌ها در فدراسیون فوتبال سمت دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) استقلال در مورد وضعیت فوتبال پایه کشور گفت: زمانی که مسئول کمیته جوانان بودم با تمام هیئت‌ها صحبت کردم که از پایه‌ها حمایت کنند. آن‌موقع از من انتقاد می‌کردند که دوشغله هستی، اما الآن 60شغله‌ها در فدراسیون سمت دارند. آنها ظاهراً فقط با عدد دو مشکل دارند و با سه و چهارشغله‌ها مشکل ندارند. فوتبال پایه همواره در اولویت قرار دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی ادامه داد: در ایران همه برنامه‌ریزی‌ها و صحبت‌ها در مورد فوتبال پایه فقط روی کاغذ است و ما در مدیریت اجرایی آن مشکل داریم. کسی هم که بخواهد کار کند سینه سپر می‌کنند و نمی‌گذارند. در این زمینه نیاز به آموزش و استفاده از مدیران اجرایی خوب داریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد آخرین وضعیت غلامحسین مظلومی گفت: هر 48 ساعت یک بار به عیادت ایشان می‌روم که خیلی روی روحیه او تأثیر مثبت می‌گذارد. از همه می‌خواهم برایش دعا کنند. ایشان خودش با همه وجود می‌خواهد این بیماری را دریبل بزند، با این حال همه‌چیز دست خداست.

ماجدی در مورد دیدار روز پنج‌شنبه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این تیم تازه لیگ برتری شده و من احساس می‌کنم تیم تقریباً خوبی است که در شهر خودش مقابل ما بازی خواهد کرد. هر تیمی که مقابل استقلال قرار می‌گیرد بهترین بازی‌اش را ارائه می‌دهد و ما نباید تیمی را دست‌کم بگیریم. باید برای گرفتن نتیجه و امتیاز کامل به مسجدسلیمان برویم.

وی افزود: متأسفانه شرایط زمین ورزشگاه مسجدسلیمان چندان مناسب نیست که البته این برای همه تیم‌ها یکسان بوده، ما هم مثل بقیه در این زمین بازی خواهیم کرد. به هر حال آن اتفاق برای ورزشگاه دورود افتاد و استقلال برای اولین تیم در این ورزشگاه به میدان رفت. این زمینی است که مورد تأیید مسئولان قرار گرفته و ما هم در آن به میدان خواهیم رفت.

ماجدی بار دیگر به وضعیت تیم‌های پایه اشاره کرد و گفت: کارخانه بازیکن‌سازی در فوتبال ما تعطیل شده چون همه به فکر پول درآوردن و کاسبی هستند. تا این تفکر از ذهن اهالی فوتبال بیرون نرود رشد نمی‌کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon