۱۵۱ پروژه شرکت توزیع نیروی برق زنجان افتتاح شد


151 پروژه شرکت توزیع نیروی برق زنجان افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۱۵۱ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اعتبار ۳۴ میلیارد در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عادل کاظمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت 34 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان که شامل تامین برق واحدهای صنعتی، کشاورزی، آموزشی، خدماتی، درمانی، روشنایی معابر و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق می‌شد با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه 59 پروژه با اعتبار 16میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید، ابراز کرد: 18 پروژه با اعتبار 5 میلیاد و200 میلیون ریال در شهرستان ابهر افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه 7 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال در شهرستان خرمدره انجام شده است، تصریح کرد: 32 پروژه با اعتبار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال متعلق به شهرستان خدابنده بود.

وی خاطر نشان کرد: 6 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان ایجرود، 8 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان سلطانیه،‌ 8 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان طارم و 13 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در سطح استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon