مجمع سالیانه فدراسیون ووشو برگزار شد


مجمع سالیانه فدراسیون ووشو برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ووشو امروز به ریاست نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این مجمع مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو گزارشی از عملکرد تیم های ملی ایران در سال 92 ارائه کرد و گفت: در سال گذشته برای حضور در 6 رویداد بین المللی حدود 9 ماه اردو داشتیم و معتقدم توفیقاتی در این سال کسب شد که در تاریخ ووشوی ایران بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: امسال نمونه گیری های زیادی از ورزشکاران در مسابقات بین المللی و داخلی داشتیم که خوشبختانه تمامی آنها منفی بود. برای فدراسیون ووشو مبارزه با دوپینگ دارای اهمیت است.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری لیگ های این رشته، عنوان کرد: لیگ برتر، دسته یک، جوانان پسران و لیگ بانوان را برگزار می کنیم و معتقدم همین لیگ ها یکی از عوامل موفقیت تیم های ملی ایران است.

علی‌نژاد با تشکر از توجه مسئولان وزارت ورزش به فدراسیون ها گفت: از زمان روی کار آمدن مسوولان جدید، توجه به فدراسیون ها بیشتر شده است. ما اکنون 50 درصد بودجه خود را دریافت کرده ایم و توانستیم بخش خوبی نیز به هیئت ها پرداخت داشته باشیم. همچنین باید از کمیته ملی المپیک نیز به دلیل پرداخت 50 درصد از بودجه فدراسیون قدردانی داشته باشم.

وی افزود: حدود پنج ماه برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون اردو داشتیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

در ادامه این مجمع، نصرالله سجادی با تاکید بر اینکه مسئولان فدراسیون ووشو بدون گلایه کار خود را پیش می برند، گفت: تلاش ها و توجه به کار تیمی سبب شده این ورزش در مسیر قهرمانی قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده این رشته،گفت: ارکان اصلی هر رشته و سهامداران اصلی هر فدراسیونی، هیئت های استانی هستند.

سجادی با اشاره به اینکه ووشو با توجه به نوپا بودن در ایران به خوبی جای خود را در بین ورزش های موفق و مدال آور باز کرده است، افزود: مدیریت قوی در این موفقیت تاثیر زیادی داشته است. علی نژاد توانسته با کار تیمی این رشته را به شرایط ایده آل برساند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ایران به رشته های رزمی علاقه فراوانی دارند، گفت: هرچند ووشو در ایران تازه کار است اما به خوبی از پتانسیل جوانان بهره برده و خود را به موفقیت رسانده و از خیلی فدراسیون های رزمی دیگر جلوتر است.

سجادی در خصوص برنامه های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در سال 94 برنامه تدوین شده وزارتخانه را که چهار ساله است، به فدراسیون ها ارائه می کنیم تا براساس آن حرکت کنند.

ارائه گزارش مالی فدراسیون در سال 91 و 92 از سوی خزانه دار، گزارش بازرس فدراسیون و تصویب گزارش عملکرد، گزارش مالی سال های 91 و 92، گزارش بازرس، تقویم ورزشی سال 93 و بودجه فدراسیون در سال 93 مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

در پایان مجمع هیئت های برتر ووشوی کشور در سال های 91 و 92 از سوی فدراسیون مورد تقدیر قرار گرفتند که جوایز آنان از سوی سجادی و علی نژاد اهدا شد.

در سال 91، هیئت های اصفهان، تهران و خراسان رضوی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. در سال 92 نیز هیئت های تهران، اصفهان و مازندران برترین شدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon