تمرین اختصاصی دو بازیکن استقلال در تمرین امروز

تمرین اختصاصی دو بازیکن استقلال در تمرین امروز

خبرگزاری تسنیم: دو بازیکن استقلال در تمرین این تیم به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در کمپ اختصاصی آبی‌پوشان برگزار شد.

*بازیکنان ابتدا نزدیک 10 دقیقه زیر نظر مهریزی به دویدن و گرم کردن پرداختند و سپس با انجام حرکات کششی برای آغاز تمرینات تاکتیکی آماده شدند.

*امیر قلعه‌نویی ابتدای تمرین حدود 30 دقیقه روی نیمکت نشسته بود و وضعیت شاگردانش را زیر نظر داشت. در این مدت دستیاران وی تمرینات را زیر نظر گرفته بودند و کارهای تاکتیکی را با بازیکنان مرور می‌کردند.

*دروازه‌بان‌های استقلال جدا از سایر بازیکنان زیر نظر کریم بوستانی تمرینات خود را دنبال می‌کردند.

*پس از انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به دو بخش تقسیم شده و به فوتبال درون تیمی پرداختند که حضور امیرحسین صادقی در این بخش از تمرین جالب توجه بود و به نظر می‌رسد  مدافع آبی‌پوشان می‌تواند به زودی در مسابقات حاضر شود.

*حنیف عمران‌زاده که در تمرینات پیش فصل مصدوم شده بود، تمرینات اختصاصی خود را در گوشه‌ای از زمین انجام داد. دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال نیز که در تمرین حضور داشت وضعیت عمران‌زاده را با جدیت زیر نظر داشت.

*یعقوب کریمی مدافع-هافبک چپ پای استقلالی‌ها که به تیم امید دعوت شده و به اردو نرفته، به علت مصدومیت در گوشه‌ای از زمین تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال می‌کرد.

*حدود 50 هوادار تمرین امروز آبی‌پوشان را از نزدیک نظاره‌گر بودند و در بین آنها نیز سکوتی حکم‌فرما بود و تنها در مقاطعی بازیکنان و سرمربی استقلال را تشویق می‌کردند.

*طبق روزهای گذشته بازیکنان استقلال فرزندان خود را به تمرین آورده بودند که آنها نیز در گوشه‌ای از زمین فوتبال بازی می‌کردند.

*حیدر شریفی، سرمربی تیم فوتبال نونهالان نیز در تمرین امروز استقلال حاضر بود و در بخشی از تمرین با جواد زرینچه به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon