سجادی: جوایز مدال‌آوران گوانگژو با حضور رئیس‌جمهور اهدا می‌شود

سجادی: جوایز مدال‌آوران گوانگژو با حضور رئیس‌جمهور اهدا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اهدای جوایز مدال‌آوران بازی‌های آسیایی گوانگژو در حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی که در مسابقه رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزشکاران وزنه‌برداری مدت زیادی است که در اردوها حضور دارند و آنها توانسته‌اند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و در این مدت نیز زحمات زیادی کشیده‌اند.

وی با اشاره به مسابقه رکوردگیری، افزود: در رکوردگیری امروز (دوشنبه) ورزشکاران توانستند آمار خوبی را از خود به جا بگذارند و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا مسابقات آسیایی اینچئون با آمادگی خوبی در مسابقه رکوردگیری ظاهر شدند.

معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان کشورمان با بیان اینکه وزنه‌برداری جزو رشته‌های ورزشی مدال‌آور ایران است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این بار نیز ورزشکاران ما در رشته وزنه‌برداری و البته با رقابتی سالم بتوانند نتایج خوبی را در مسابقات آسیایی کسب کنند.

سجادی همچنین در پاسخ به این سؤال که جوایز مدال‌آوران بازی‌های آسیایی دوره قبلی (گوانگژو) چه زمانی به ورزشکاران اهدا خواهد شد، گفت: قرار شده این مراسم در تاریخی بین 15 تا 20 شهریور با حضور رئیس جمهور محترم برگزار شود و جوایز ورزشکاران بازی‌های آسیایی گوانگژو را اهدا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon