۱۳ کشته در درگیری‌ نیروهای خلیفه حفتر با گروه‌های مسلح بنغازی


13 کشته در درگیری‌ نیروهای خلیفه حفتر با گروه‌های مسلح بنغازی

خبرگزاری تسنیم: منابع خبری در لیبی اعلام کردند، طی درگیری میان نیروهای خلیفه حفتر و گروه‌های مسلح در شهر بنغازی ۱۳ تن کشته شده و ۴۵ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، خبرگزاری رویترز به نقل از امدادگران لیبیایی اعلام کرده است که طی درگیری میان نیروهای خلیفه حفتر و گروه‌های مسلح در شهر بنغازی 13 تن کشته شده و 45 تن دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که دولت لیبی طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که «ما اعلام می‌کنیم بسیاری از وزارت‌خانه‌ها و موسسات دولتی در طرابلس، پایتخت از سیطره‌مان خارج شده و به اشغال درآمده است، این نهادها محاصره و کارمندان‌شان از ورود به آنها منع شده‌اند. ورود کارمندان به این اماکن بسیار خطرناک است و آنها با خطر دستگیری یا ترور مواجه می‌شوند.»

در ادامه این بیانیه آمده است که «دولت اعلام می‌کند که این ساختمان‌ها و موسسان امن نیستند و با توجه به سیطره عناصر مسلح شورشی بر این مراکر، ورود به آنجا غیر ممکن است.»

دولت لیبی در این بیانیه خاطرنشان کرده است بعد از بازگشت امنیت به این موسسات و خروج همه گروه‌های مسلح از طرابلس، با کارمندان‌ نهادهای دولتی در شهرهای مختلف تماس گرفته خواهد شد تا فعالیت و ماموریت‌های خود را از سرگیرند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان