سریال بی‌‌بند و باری در فوتبال انگلیس ادامه دارد + عکس و فیلم


سریال بی‌‌بند و باری در فوتبال انگلیس ادامه دارد + عکس و فیلم

خبرگزاری تسنیم: در پی شکست تیم ولورهمپتون مقابل بارنلی تماشاگران خشن این تیم به زمین مسابقه هجوم آوردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی میل، شرمساری در فوتبال انگلستان همچنان ادامه دارد. پس از درگیری هواداران میلوال و ویگان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، اغتشاش هواداران نیوکاسل پس از شکست در دربی تین‌ساید مقابل ساندرلند و درگیری هواداران با بازیکنان در لیگ دسته پنجم انگلیس این بار در لیگ قهرمانی جزیره که یک دسته پایین‌تر از لیگ برتر انگلیس است، زدو خوردی بین تماشاگران تیم ولورهمپتون با بازیکنان این تیم رخ داد.
 


در هفته چهل‌وپنجم لیگ قهرمانی انگلیس روز گذشته (شنبه) تیم ولورهمپتون در حالی که در ورزشگاه مولینکس و در حضور بیش از 24 هزار هوادارش پذیرای تیم بارنلی بود با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود شد. ولورهمپتون در حالی در این دیدار شکست را پذیرفت که بارنلی از دقیقه 65 مسابقه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

ولورهمپتون نارنجی‌پوش که فصل گذشته از لیگ برتر انگلیس به لیگ قهرمانی سقوط کرد حالا در فاصله 3 هفته مانده به انتهای فصل بین 3 تیم انتهای جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را به شدت تهدید می‌کند.
 


پس از سوت پایان بازی در حدود هزار هوادار ولورهمپتون که تیم‌شان در آستانه دومین سقوط متوالی به دسته پایین‌تر است به قدری خشمگین بودند که به زمین مسابقه وارد شدند و با تعدادی از بازیکنان این تیم و نیروهای امنیتی ورزشگاه درگیر شدند و خساراتی نیز به وجود آوردند. این درگیری در نهایت با دخالت پلیس خاتمه یافت. ولورهمپتون در حال حاضر با 51 امتیاز در رده بیست‌وسوم جدول رده بندی لیگ قهرمانی انگلیس قرار دارد و تنها تیم بریستول سیتی با 41 امتیاز است که پایین‌تر از این تیم قرار دارد.
 


در فیلم زیر می‌توانید اغتشاش تماشاگران در بازی ولورهمپتون - بارنلی را ببینید.
 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon