جایگاه علمی و اصالت فردی، پروفسور سمیعی را ستودنی کرده است


جایگاه علمی و اصالت فردی، پروفسور سمیعی را ستودنی کرده است

خبرگزاری تسنیم: معاون راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه جایگاه علمی در کنار هویت انسانی و اصالت فردی پروفسور سمیعی را ستودنی کرده است، گفت: تببین علم در راه مصادیق الهی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدباقر نوبخت شامگاه دوشنبه در مراسم راه‌اندازی دبیرخانه مفاخر و مشاهیر گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند و ممتاز پروفسور مجید سمیعی، اظهار کرد:جایگاه پروفسور سمیعی در عرصه علمی در دنیا بدون همتا است.

وی با تاکید بر اینکه امروز با وجود پایگاه‌های اطلاع رسانی سطح علمی افراد به راحتی قابل جستجو است، افزود: پروفسور سمیعی از جایگاه دقیقی در جهان علم برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جایگاه علمی در کنار جایگاه ذاتی و عاطفی پروفسور سمیعی، گفت: تجلیل پروفسور سمیعی توسط مردم گیلان قلبی است.

نوبخت سرمایه اجتماعی و انسانی پروفسور سمیعی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این انسانیت است که انسان را ماندگار می‌کند.

وی قدرشناسی مردم گیلان از هویت علمی و اصالت انسانی مشاهیر را مورد تاکید قرار داد و افزود: جنبه‌های ظاهری می‌تواند با یک دگرگونی سیاسی حذف شود.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور با اشاره به نوسانات سیاسی رخ داده در جهان گفت: اگر هویت افراد به صرف این جایگاه باشد ماندگار نیست.

نوبخت با بیان اینکه جایگاه علمی  در کنار هویت انسانی و اصالت فردی پروفسور سمیعی را ستودنی کرده است، خاطرنشان کرد: تببین علم در راه مصادیق الهی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حضور استاد برجسته و نام آشنای موسیقی ایران انوشیروان روحانی تاکید کرد: این فرهیخته در عرصه هنر آثار به جا ماندنی و ماندگاری دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon