برد و باخت در دیدارهای تدارکاتی مهم نیست/ در ژاپن داوری‌ها کمی جهت‌دار بود


برد و باخت در دیدارهای تدارکاتی مهم نیست/ در ژاپن داوری‌ها کمی جهت‌دار بود

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: در مسابقات اوپن ژاپن داوری‌ها کمی به سود میزبان بود و این موضوع نیز به دلیل موقعیت این کشور و اینکه مهد کاراته است، طبیعی به نظر می‌رسد.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نحوه برگزاری مسابقات اوپن ژاپن اظهار داشت: سطح مسابقات واقعاً خوب بود و جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنیم که با وجود برخی مشکلات ما را به این مسابقات اعزام کردند.

وی در ادامه افزود: نحوه برگزاری مسابقات کاراته اوپن ژاپن خوب بود اما داوری‌ها مقداری سمت میزبان بود. در هرحال در کشوری مسابقه می‌دادیم که مهد کاراته دنیاست و طبیعی است که داوری‌ها در این کشور به سود تیم میزبان باشد.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در تمام اوزان‌ قهرمانان آسیا و اروپا حضور داشتند و در این میان بچه‌ها به خوبی محک خوردند. برخی از حریفانی که در بازی‌های آسیایی با آنها روبه‌رو خواهیم شد نیز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

روحانی در خصوص عملکرد تیم ملی کاراته ایران در مسابقات ژاپن گفت: در مجموع عملکرد بچه‌ها خوب بود ولی از بعضی از ملی‌پوشان انتظار بیشتری داشتیم. البته نقاط ضعف‌شان را تذکر دادیم که امیدواریم برطرف شود. در اوزانی که مدال گرفتیم نیز نقطه ضعف‌هایی دیده شد که به نفرات تیم متذکر شدیم. باید در فرصت باقیمانده تا شروع بازی‌های‌ آسیایی مشکلات فنی و تکنیکی را برطرف کرده و خود را تقویت کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی ملی‌پوشان در مسابقات ترکیه نیز شرکت می‌کنند. البته به جز ملی‌پوشان اعزامی به ژاپن هفت نفر دیگر از تیمی که در ایران بودند نیز در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود. قبلاً هم اشاره کرده‌ام که برد یا باخت یا تعداد مدال‌ها در مسابقات تدارکاتی مهم نیست، مهم این است که این مسابقات تدارکی برای مسابقات مهم و اصلی باشد. بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان برای ما هدف اصلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon