حضور دو چهره ارشد فوتبال در پرونده فساد


حضور دو چهره ارشد فوتبال در پرونده فساد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از حضور دو چهره مشهور دیگر در پرونده فساد فوتبال خبر داد. «محمدعلی پورمختار» به ایرنا گفت این افراد قراردادهایی را بسته و از آنها سوءاستفاده می‌کردند که اطلاعات آن اخیراً به کمیسیون رسیده است.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر خود نوشت:

توضیح رسمی در مورد درگیری دانشجویان خارجی در  دانشگاه بین‌المللی امام خمینی

موضوع درگیری میان دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در کمیته انضباطی این دانشگاه بررسی می‌شود. به گزارش ایران، «حمید ساوه» مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه گفت: با دانشجویان خاطی مطابق آیین‌نامه برخورد خواهد شد. وی با تأکید بر اینکه «موضوع درگیری دانشجویان خارجی بزرگنمایی شده و آن‌گونه که در رسانه‌ها مطرح شده نبوده است»، جزئیات حادثه را تشریح کرد. به گفته وی، «روزی که درگیری رخ داد، دانشجویان در زمین چمن هنگام بازی  در مورد  داوری و تعداد گل‌های زده اختلاف پیدا می‌کنند و همین امر باعث ایجاد درگیری میان دانشجویان عرب و تاجیک می‌شود.» مدیرکل روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) افزود: این حادثه یک درگیری معمولی بوده و دانشجویان به هیچ عنوان از چاقو و چماق استفاده نکرده بودند. متأسفانه حراست دانشگاه بدون هماهنگی با رئیس دانشگاه، نیروی انتظامی را مطلع کرده که طرفین درگیری به کلانتری منتقل می‌شوند و با دخالت مسئولان دانشگاه، مسأله پایان می‌یابد. وی درخصوص جراحت‌های وارد شده به دانشجویان گفت که مشکل جدی برای دانشجویان رخ نداده و دو نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شدند.

واکنش وکیل مهدی ‌هاشمی به مطلب کیهان لندن

وکیل‌ مدافع مهدی ‌هاشمی گفت مطلب کیهان لندن در ارتباط با مهدی‌ هاشمی سندسازی سرویس اطلاعاتی انگلیس است. به گزارش ایسنا، سیدمحمود علیزاده‌ طباطبایی پیش از آغاز هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات موکلش گفت: تمام مطالب منتشر شده در این راستا در ادامه تخریب آقای ‌هاشمی است. وی درباره‌ انتشار مطالبی توسط مهدی‌ هاشمی در فیس‌بوک گفت: این مطالب در پاسخ به مواردی است که علیه مهدی ‌هاشمی در رسانه‌ها منتشر می‌شود وگرنه در آنها به جزئیات جلسه غیرعلنی دادگاه اشاره نشده است.

حضور دو چهره ارشد فوتبال در پرونده فساد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از حضور دو چهره مشهور دیگر در پرونده فساد فوتبال خبر داد. «محمدعلی پورمختار» به ایرنا گفت این افراد قراردادهایی را بسته و از آنها سوءاستفاده می‌کردند که  اطلاعات آن اخیراً به کمیسیون رسیده است. وی  با بیان اینکه «اخبار و اطلاعات درخصوص فساد در فوتبال زیاد است و روز به روز اطلاعات جدیدی در این باره  به دستمان می‌رسد»، درباره زمان ارائه گزارش گفت ترجیح می‌دهد گزارش اندکی به عقب بیفتد اما کامل باشد.

توفیقی از فردای استیضاح فرجی دانا به وزارت علوم نرفت

ایرنا گزارش داد:  جعفر توفیقی که در زمان وزارت رضا فرجی دانا به عنوان مشاور عالی وزیر علوم مشغول به کار بود، از فردای استیضاح به این وزارتخانه نرفت.یک منبع آگاه  دیروز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: توفیقی مشاور شخص فرجی دانا بوده و نه وزیرعلوم، پس طبیعی است که با رفتن وزیر سابق از این وزارتخانه می‌رود.برخی سایت‌ها تلاش توفیقی برای خارج کردن وزارت علوم از حواشی در دوران سرپرستی محمدعلی نجفی را علت خداحافظی وی با این وزارتخانه اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon