سرانه فضای سبز در شهر مریوان افزایش می‌یابد


سرانه فضای سبز در شهر مریوان افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: شهردار مریوان گفت: تغییر در مبلمان شهری و افزایش فضای سبز از جمله مهمترین رویکرد‌های شهرداری مریوان در سال ۹۳ است.

فواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان اظهار کرد: مریوان به واسطه گردش پذیری و توریستی بودن و موقعیت خاص استراتژیکی که دارد از جمله مهمترین شهرهای غرب کشور به شمار می‌آید.

وی گفت: یکی از مهمترین خصوصیات بارز این شهرستان وجود جاذبه های گردشگری و توریستی است که در ان نهفته است لذا مهمترین رکن و اساسی ترین اقدامی که شهرداری در حال اجرایی نمودن آن است بهره برداری از فضاهای سبز و ارتقای سطح کیفی زندگی مردم می باشد.

شهرداری مریوان تصریح کرد : هرچه فضاهای سبز درون یک شهر بیشتر باشد مردم آن شهر نیز شادتر هستند و با ارتقای فضاهای آموزشی و فرهنگی هم می‌توان سطح آگهی مردم از مسائل مربوط به شهرنشینی را افزایش داده و در نهایت کیفیت زندگی مردم نیز تغییر می‌کند.

وی گفت: از لحاظ بصری در حال تغییر دادن وضعیت شهر هستیم و امید است که با همکاری و همراهی مردم بتوانیم این تغییرات را بیش از گذشته و در جهت افزایش زیبائی مبلمان شهری به شیوه ای مدرن انجام دهیم.

کریمی افزود: برای سامان دادن زندگی مردم بین تمامی ساختمان ها و بناهای دست بشر عناصر مکملی وجود دارد که امکان زندگی را در بین محصولات دست بشر به وجود می آورد که باید درست مورد استفاده قرار گیرند.

وی تصریح کرد: جدای از ارتباط تنگاتنگ مبلمان شهری با مردم جذابیت و خلاقیت در نحوه چیدمان مبلمان شهری سبب افزایش میزان انتخاب افراد ساکن در شهر نیز می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon