حمایت دولت از طرح های علمی نخبگان و مفاخر کشور


حمایت دولت از طرح های علمی نخبگان و مفاخر کشور

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور با تأکید بر حمایت دولت از مفاخر و مشاهیر علمی در تمام حوزه ها, گفت: دولت از طرح های علمی نخبگان و مفاخر کشور به صورت ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در مراسم آغاز عملیات احداث مرکز بین‌المللی سرطان پژوهی خاورمیانه اظهار کرد: این مرکز توسط پروفسور سمیعی بنیان نهاده شده است.

وی با تأکید بر حمایت دولت از مفاخر و مشاهیر علمی در تمام حوزه ها، افزود: دولت تمام تلاش خود را از طریق استانداری گیلان برای احداث مرکز بین‌المللی سرطان پژوهی خاورمیانه بسیج می کند.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور، سرمایه اجتماعی و انسانی پروفسور سمیعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این انسانیت است که انسان را ماندگار می‌کند.

نوبخت با تبریک راه اندازی دبیرخانه دائمی مشاهیر و مفاخر گیلان، خاطرنشان کرد: توسعه انسانی و بهره گیری از ظرفیت ها برای توسعه علمی کشور است.

وی با تأکید بر ضرورت تجلیل و تکریم نخبگان، مفاخر و مشاهیر خاطرنشان کرد: باید با حمایت از این قشر در راستای منافع ملی گام برداریم.

سخنگوی دولت تصریح کرد:  باید با برنامه ریزی راهبردی و حمایت از نخبگان از ظرفیت و تخصص مفاخر برای رقابت در عرصه های بین المللی بهره بگیریم .

نوبخت با بیان اینکه پروفسور سمیعی فخر گیلان و رشت است، گفت: اقدام پروفسور سمیعی برای راه انداز مرکز سرطان پژوهی خاورمیانه در رشت ستودنی است.

وی تلاش برای توسعه و تعالی کشور را وظیفه همگانی دانست و گفت: دولت مصمم به توسعه اقتصادی و رفع رکود اقتصادی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon