شرکت ۷۰۰ اندیشمند در پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران


شرکت 700 اندیشمند در پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده و حدود ۷۰۰ نفر از اندیشمندان و نخبگان علمی در آن شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سالار عرفانی نسب صبح امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و پنجمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه با حضور وزیر آموزش و پرورش که در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این کنفرانس از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده و حدود 700 نفر از اندیشمندان و نخبگان علمی در آن شرکت کردند.

وی گفت: بالغ بر 400 مقاله علمی برای شرکت در پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به این که از 400 مقاله ارسالی، 150 مقاله انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: از میان 150 مقاله منتخب نیز 50 مقاله در قالب کنفرانس و پنل به صورت مستقیم و مابقی در قالب پوستر ارائه می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس دریچه ای باشد برای این که علم فیزیک با روش های جدید به دانش آموزان ارائه و با آغاز سال تحصیلی، حاصل پانزدهمین کنفرانس فیزیک ایران به دانش آموزان منتقل شود.

پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و پنجمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه از نهم شهریور ماه لغایت 12 شهریور در سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon