نتانیاهو: در صورت عقب‌نشینی از کرانه باختری تونل‌های فلسطینی به مرکز اسرائیل می‌رسند

نتانیاهو: در صورت عقب‌نشینی از کرانه باختری تونل‌های فلسطینی به مرکز اسرائیل می‌رسند

خبرگزاری تسنیم: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست محرمانه کابینه گفت که اگر اسرائیل از کرانه باختری عقب‌نشینی کند، تونل‌های مقاومت به مرکز اسرائیل خواهد رسید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی به صورت جدی به بازگرداندن هیئت اسرائیلی به قاهره پایتخت مصر برای ادامه مذاکرات غیر مستقیم با مقاومت فلسطین جهت ادامه آتش بس در نوار غزه فکر نمی‌کند.

رفیف دروکر خبرنگار مسایل سیاسی این شبکه صهیونیستی می‌افزاید که نتانیاهو در نشست محرمانه دیروز گفته که برنامه‌ای برای اعزام مجدد هیئت اسرائیلی به قاهره برای تکمیل کردن مذاکرات ندارد، وی مدعی شده که از اینکه شکستی را به حماس وارد کرده و آنها نتوانستند در میز مذاکرات به مطالبات خود دست پیدا کنند، به خود می‌بالد.

عوام فریبی نتانیاهو در حدی بود که حتی خبرنگار صهیونیست نیز در برابر آن ساکت ننشسته و در نقد اظهارت وی گفت: نتانیاهو البته نیمی از حقیقت را بیان کرد، چرا که کابینه وی در مذاکرات عقب نشینی کرده و گذرگاه‌های غزه را باز کرده و به افزایش محدوده صیادی فلسطینی‌ها بعد از توافق آتش بس در غزه متعهد شده است.

بر اساس توافقات مقدماتی در نشست قاهره رژیم صهیونیستی باید محدوده ماهیگیری فلسطینیان در سواحل غزه را از 3 مایل به 6 مایل افزایش دهد و در صورت تداوم آتش بس امکان گسترش این محدوده بیشتر شود. فلسطینی ها خواستار گسترش این محدوده به 12 مایل هستند.

بر اساس این گزارش نتانیاهو در جلسه مذکور گفته که اگر اسرائیل از کرانه باختری عقب نشینی کند، تونل‌های مقاومت به مرکز اسرائیل خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت