باشگاه پرسپولیس از اسپانسر شکایت نکرده است/ ۹ میلیارد به مربیان و بازیکنان داده‌ایم

باشگاه پرسپولیس از اسپانسر شکایت نکرده است/ 9 میلیارد به مربیان و بازیکنان داده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد مسئولان این باشگاه تا این لحظه شکایتی از اسپانسر این باشگاه انجام نداده‌اند.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس از اسپانسر این باشگاه شکایت کرده‌اند، گفت: تا این لحظه هیچ شکایتی از طرف باشگاه پرسپولیس علیه اسپانسر صورت نگرفته است و اتفاقی هم رخ نمی‌دهد و خاطر همه جمع باشد. بعد از این نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد و  اگر قرار باشد شکایتی صورت بگیرد من هم باید زیر آن را امضا کنم که تا امروز چنین کاری نکردم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم پاس شدن چک دو میلیاردی اسپانسر این باشگاه و تغییر تاریخ این چک خاطرنشان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما شاید دست اسپانسر خالی است. متأسفانه اسپانسر هیچ بهره‌برداری از باشگاه نکرده و من باید صدای اسپانسر را هم بشنوم. باشگاه پُر از مشکلات است و هر بار هم سنگی جلوی پا اسپانسر می‌اندازند اما در مجموع شرایط خیلی بحرانی نیست.

سیاسی در واکنش اینکه بازیکنان پرسپولیس گفتند از قرارداد فصل جدیدشان پولی نگرفتند، اظهار داشت: بازیکنان اشتباه می‌کنند، بازیکنان برای این فصل پول گرفتند که اگر لازم باشد فهرست کامل آن را اعلام می‌کنیم. من نمی‌دانم چه کسی چند درصد پول گرفته اما می‌دانم نزدیک 9 میلیارد به بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon