حدادی؛ بازیکنی که می‌توانست ۱۰۰ امتیاز بگیرد

حدادی؛ بازیکنی که می‌توانست 100 امتیاز بگیرد

خبرگزاری تسنیم: سنتر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: آماده پیروزی مقابل صربستان بودم و می‌خواستم این تیم را شکست دهم اما خطای چهارم من واقعا خطا نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال با وجود شکست 70 بر 83 ایران مقابل صربستان در جام جهانی به تمجید از عملکرد حامد حدادی پرداخت و نوشت: تیم ملی ایران در روز سوم جام جهانی بسکتبال به صربستان باخت اما بازیکنان حریف تا پایان بازی متوجه نشدند که چطور باید حامد حدادی را متوقف کنند!

سنتر 218 سانتی‌متری ایران که بلندقامت‌ترین بازیکن جام جهانی 2014 هم است پس از عملکرد ضعیفش مقابل برزیل در بازی با صربستان 29 امتیاز به تنهایی برای تیمش کسب کرد. او که مقابل نماینده آمریکای جنوبی فقط 4 امتیاز به دست آورد، مطمئن بود که دیگر چنین عملکردی نخواهد داشت.

حدادی که آماده پیروزی مقابل صربستان بود در نیمه اول با کسب 22 امتیاز،‌ توقف ناپذیر نشان داد. یاران حدادی در پایان نیمه اول با نتیجه 42 بر 38 به رختکن رفتند.

میروسلاو رادولیتسا، بازیکن تیم ملی صربستان برای متوقف کردن حدادی با انگیزه،‌ خیلی زود مرتکب دومین خطاب فردی خود شد و ساشا جورجویچ، سرمربی تیم ملی صربستان مجبور شد راسکو کاتیچ را به جای او رادولیتسا به زمین بفرستد ولی حدادی قابل مهار نبود. با این حال بازی شجاعانه حدادی زیاد ادامه پیدا نکرد چون بازیکنان صربستان او را مجبور به انجام 4 خطا، پیش از شروع نیمه دوم کردند. بازیکن 29 ساله ایران در نیمه دوم هم بازی کرد اما ترس از 5 فوله شدن و اخراج از بازی، اجازه نداد که مثل نیمه اول در زمین ظاهر شود.

کوارتر سوم و ترس حدادی از اخراج باعث شد جورجویچ مجددا رادولیتسا به زمین بفرستد و او 9 امتیاز از 13 امتیاز کل بازی خود را در این کوارتر گرفت. رادولیتسا گفت: پوشش دادن و متوقف کردن حدادی کار سختی بود چون او بازیکن بسیار خوبی است. برای ما خیلی دشوار بود که در جدال نفر به نفر مقابل حدادی بایستیم. وقتی او از زمین خارج شد،‌ کار ما خیلی راحت شد و توانستیم بازی را ببریم. پیروزی در بازی، مهم‌ترین مسئله برای ما بود. او می‌توانست 100 امتیاز هم بگیرد ولی مهم این است که ما بازی را بردیم.  

حدادی نیز در مورد عملکردش در این بازی گفت: من پیش از این هم چنین عملکردی داشتم ولی از شکست در این بازی خیلی ناراحتم. بسکتبال همین است. گاهی همه شوت‌هایت گل می‌شود ولی خطاها اجازه نمی‌دهند که به بازی ادامه بدهی. من آماده پیروزی مقابل صربستان بودم و می‌خواستم این تیم را شکست دهم اما خطای چهارم من واقعا خطا نبود.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon